e-karta obserwacji pacjenta
Dla farmacji ebiostat.pl

Poradnik Marketingowca - rynek farmaceutyczny

`
2017-06-29
Jak ustalić najważniejsze dla klienta cechy produktu?
Tym co wyróżnia produkt wśród dóbr konkurencyjnych czy też  pozwala zaspakajać potrzeby zgłaszane przez konsumentów są przede wszystkim cechy,...
więcej
2017-06-06
Jak zwiększyć sprzedaż leków za pomocą opakowania?
Posiadasz kilka różnych konceptów opakowań produktu OTC czy suplementu i masz kłopot w wyborze najlepszego z nich przed rozpoczęciem kampanii reklamowej? Jeżeli...
więcej
2017-06-06
Jak ustalić cenę, aby zwiększyć sprzedaż leków?
Cena stanowi jeden z kluczowych elementów koncepcji marketingu mix. Od jej poziomu zależne są w ogromnym stopniu wyniki sprzedaży, a tym samym sytuacja finansowa firmy....
więcej
2017-06-07
Jak sprawdzić znajomość marki wśród docelowych klientów?
Marka produktu spełnia kilka zasadniczych funkcji - odróżnia produkt od artykułów konkurencyjnych, stanowi gwarancję jego jakości, niejednokrotnie też zachęca...
więcej
2017-06-07
Jak znaleźć niszę na rynku? Garść sprawdzonych porad
Mianem niszy rynkowej zwykło się określać wąskie grono odbiorców, którzy posiadają nietypowe i na ogół jeszcze niezaspokojone potrzeby. Z tego powodu...
więcej
2017-06-07
Jak sprawdzić, czy produkty dostępne pod Twoją marką są rekomendowane przez lekarzy i farmaceutów?
Ze względu na charakter wykonywanej pracy, lekarze i farmaceuci każdego dnia polecają swoim pacjentom określone medykamenty. Badania przeprowadzone na polskich pacjentach dowodzą,...
więcej
Nasi klienci:
Zadzwoń do nas Napisz