eCRF e-karta obserwacji pacjenta
Dla farmacji ebiostat.pl
12 years of experience

Badania konsumenckie

Poznaj swoich Klientów i wyjdź naprzeciw ich oczekiwaniom.
Wzrost wyników finansowych gwarantowany!

W dobie stale rosnącej konkurencji na rynku, każdy przedsiębiorca stoi przed koniecznością podjęcia odpowiednich działań w celu przyciągnięcia nowych Klientów oraz zatrzymania obecnych.

Nawiąż dialog z Klientem

Jeśli chcesz w należyty sposób zadbać o lojalność odbiorców swoich produktów, musisz wcześniej jak najlepiej ich poznać. Dzięki zleceniu naszej firmie badawczej realizacji badań konsumenckich, uzyskasz cenne informacje m.in. odnośnie:

  • Dotychczasowych zachowań oraz preferencji zakupowych
  • Stylów konsumpcji
  • Uświadomionych oraz nieuświadomionych potrzeb i oczekiwań
  • Symboli marki, z którymi Klienci będą mogli się utożsamiać
  • Świadomości marki własnej oraz jej oceny na tle marek konkurencyjnych
  • Pożądanych kanałów promocji oraz dystrybucji
  • Projektowania opakowań oraz systemu identyfikacji wizualnej marki
  • Oceny przekazów reklamowych i ich konceptów

Nasze rozwiązania badawcze

Potencjalne korzyści z badań konsumenckich

badania konsumenckie
1
Możliwość udoskonalenia produktów zgodnie z preferencjami Klientów
badania konsumenckie
2
Optymalne zaplanowanie kampanii marketingowej
badania konsumenckie
3
Optymalizacja budżetu i wzrost zysków sprzedażowych
badania konsumenckie
4
Poznanie własnych Klientów oraz możliwość nawiązania z nimi relacji
badania konsumenckie
5
Zidentyfikowanie kanałów dotarcia do nowych klientów
badania konsumenckie
6
Wzmocnienie marki oraz zapobieganie jej kryzysom
badania konsumenckie
7
Lepsze dostosowanie cen oraz katalogu produktów
badania konsumenckie
8
Oszacowanie cyklu życia produktów oraz przyszłych zachowań konsumentów
badania konsumenckie
9
Wykrycie mocnych oraz słabych stron produktów i marki na tle konkurencji

To właśnie konsument poprzez codzienne wybory zakupowe zadecyduje o sukcesie Twojej firmy.

Nasi klienci:
Zadzwoń do nas Napisz