Badania konsumenckie

Poznaj swoich Klientów i wyjdź naprzeciw ich oczekiwaniom.
Wzrost wyników finansowych gwarantowany!

W dobie stale rosnącej konkurencji na rynku, każdy przedsiębiorca stoi przed koniecznością podjęcia odpowiednich działań w celu przyciągnięcia nowych Klientów oraz zatrzymania obecnych.

Nawiąż dialog z Klientem

Jeśli chcesz w należyty sposób zadbać o lojalność odbiorców swoich produktów, musisz wcześniej jak najlepiej ich poznać. Dzięki zleceniu naszej firmie badawczej realizacji badań konsumenckich, uzyskasz cenne informacje m.in. odnośnie:

  • dotychczasowych zachowań oraz preferencji zakupowych,
  • stylów konsumpcji,
  • uświadomionych oraz nieuświadomionych potrzeb i oczekiwań,
  • symboli marki, z którymi klienci będą mogli się utożsamiać,
  • świadomości marki własnej oraz jej oceny na tle marek konkurencyjnych,
  • pożądanych kanałów promocji oraz dystrybucji,
  • projektowania opakowań oraz systemu identyfikacji wizualnej marki,
  • oceny przekazów reklamowych i ich konceptów.

Nasze rozwiązania badawcze

Potencjalne korzyści z badań konsumenckich

badania konsumenckie
1
Możliwość udoskonalenia produktów zgodnie z preferencjami klientów.
badania konsumenckie
2
Optymalne zaplanowanie kampanii marketingowej.
badania konsumenckie
3
Optymalizacja budżetu i wzrost zysków sprzedażowych.
badania konsumenckie
4
Poznanie własnych klientów oraz możliwość nawiązania z nimi relacji.
badania konsumenckie
5
Zidentyfikowanie kanałów dotarcia do nowych klientów.
badania konsumenckie
6
Wzmocnienie marki oraz zapobieganie jej kryzysom.
badania konsumenckie
7
Lepsze dostosowanie cen oraz katalogu produktów.
badania konsumenckie
8
Oszacowanie cyklu życia produktów oraz przyszłych zachowań konsumentów.
badania konsumenckie
9
Wykrycie mocnych oraz słabych stron produktów i marki na tle konkurencji.

To właśnie konsument poprzez codzienne wybory zakupowe zadecyduje o sukcesie Twojej firmy.


Zobacz także: aplikacja do badania opinii klientów

Zobacz rekomendacje

Najczęściej zadawane pytania.

Czy eksperci firmy BioStat, mają duże doświadczenie w prowadzeniu badań konsumenckich?

W firmie BioStat zostało przeprowadzone ponad 4000 przeróżnych badań. Część z nich na temat badań konsumenckich, w tym badania satysfakcji klienta, badania świadomości marki, czy badania rynku.

Eksperci mają bardzo rozległe doświadczenie na temat technik, metod oraz analizy badań konsumenckich.

W jaki sposób przeprowadzane są testy konsumenckie?

W ramach badań fokusowych przeprowadzamy testy z wykorzystaniem konceptów. Oczywiście w dobie dzisiejszej wszechobecnej cyfryzacji, specjaliści BioStat, przeprowadzają testy również drogą online oraz bacznie czuwają nad prawidłowością ich przebiegu.

Na jakie aspekty tak naprawdę zwraca uwagę tajemniczy klient?

Podczas zakupu obserwuje: obsługę klienta, reakcję i komunikację sprzedawców, zadaje szereg pytań oraz zwraca szczególną uwagę na wygląd placówki.

Nie ma lepszego sposobu na zbadanie jakości obsługi. Dzięki dobrze wyszkolonemu tajemniczemu klientowi będziemy mogli „oczami klientów” obiektywnie spojrzeć na firmę.

Czy warto przeprowadzać badania satysfakcji klientów?

Tak. Badania satysfakcji klientów pozwalają w bardzo znaczącym stopniu podnieść zysk firmy. Zadowolenie klientów z zakupionego towaru, czy świadczonej usługi, powinno być niezwykle istotne dla każdego przedsiębiorstwa. Podczas cyklicznego badania satysfakcji naszych odbiorców, jesteśmy w stanie zapewnić rozwój oraz prestiż marce.

Zadzwoń do nas Napisz