Tajemniczy klient

Czy stać Twoją firmę na utratę klientów?

Współpracuj z ekspertami

Jeśli nie chcesz utracić klientów,
to musisz wiedzieć, że…

Badanie Mystery Shopping jest powszechnie stosowane w celu weryfikacji przestrzegania standardów obsługi klienta. 
 

Współpracuj z nami, popraw jakość obsługi, zwiększ zadowolenie Klienta.
 

 Prowadzimy kompleksowe audyty Tajemniczy Klient na terenie całego kraju.

Tajemniczy Klient - co możemy zrobić?

Co zyskujesz?

Kontrola
nad całościowym procesem sprzedaży

Możliwość
zarządzania jakością usług

Dostosowanie
szkoleń do potrzeb pracowników

Wsparcie
celów rozwojowych

Maksymalizacja
satysfakcji klienta

Wzrost
liczby klientów

Maksymalizacja
zysków

Dlaczego my?

  • 12 lat doświadczenia,
  • Autorska platforma CATI-System do obsługi badania „Tajemniczego klienta”,
  • Indywidualne podejście do projektów Mystery Shopping,
  • Doświadczeni audytorzy z całego kraju.

Co robi tajemniczy klient?

Rozpoznaje placówkę zbiera wstępnie informacje na temat oferty i wyposażenia sklepu prowadząc dokładną obserwację

Kupuje produkt/usługę 
Zachowując się jak „statystyczny klient” zadaje szereg pytań oraz obserwuje reakcję sprzedawcy. Ocenia także takie elementy jak czystość i porządek w sklepie, profesjonalizm obsługi

Raportuje Po zrealizowaniu wizyty w placówce, Tajemniczy Klient  relacjonuje jej przebieg i ocenia poszczególne elementy obsługi klienta posługując się zestandaryzowaną ankietą

Przykładowe realizacje

Nasi klienci:

Zadzwoń do nas