Aktualności

BioStat® Centrum
Badawczo-Rozwojowe

2024 2023 2022 2021 2020 starsze
Badanie Biostatu dla SARE: raport o programach lojalnościowych
02
paź
2024
Badanie Biostatu dla SARE: raport o programach lojalnościowych
SARE, marka należąca do Digitree Group, przygotowała raport dotyczący preferencji konsumenckich w komunikacji p...
Python w praktyce. Nowe szkolenia w ofercie Biostatu
04
wrz
2024
Python w praktyce. Nowe szkolenia w ofercie Biostatu
Na platformie szkoleniowej Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat pojawiły się 2 nowe kursy online z zastosowania język...
Serwis o zdrowiu HaloDoctor.pl w nowej odsłonie
27
sie
2024
Serwis o zdrowiu HaloDoctor.pl w nowej odsłonie
Artykuły eksperckie na temat chorób, profilaktyki i zdrowego trybu życia, kompendium wiedzy „Zdrowie od ...
Badanie nowych rozwiązań w chirurgii dla Corza Medical
26
sie
2024
Badanie nowych rozwiązań w chirurgii dla Corza Medical
Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat podpisało umowę z Corza Medical na przeprowadzenie badania PASS w obszarze c...
Dr Aneta Piechaczek z Biostatu współautorką artykułu naukowego
21
sie
2024
Dr Aneta Piechaczek z Biostatu współautorką artykułu naukowego
Dr n. med. Marek Kluszczyński specjalizujący się w rehabilitacji dzieci i młodzieży opublikował artykuł naukow...
W Biostacie rusza program staży na stanowisku CTA
02
sie
2024
W Biostacie rusza program staży na stanowisku CTA
W Centrum Badawczo-Rozwojowym Biostat rusza program praktyk i staży na stanowisku asystenta badań klinicznych (...
Biostat przeprowadzi eksperyment medyczny dla StallerGenes Greer
17
lip
2024
Biostat przeprowadzi eksperyment medyczny dla StallerGenes Greer
Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat podpisało umowę z francuską firmą farmaceutyczną StallerGenes Greer na reali...
Współpraca Biostatu i Medinice. Lekarze zastosowali system CoolCryo podczas operacji
09
lip
2024
Współpraca Biostatu i Medinice. Lekarze zastosowali system CoolCryo podczas operacji
Innowacyjny system CoolCryo® służący do krioablacji serca, dla którego badanie kliniczne przeprowadz...
Biostat przeprowadzi badanie nieinterwencyjne dla Adamed Pharma
27
Czerwiec
2024
Biostat przeprowadzi badanie nieinterwencyjne dla Adamed Pharma
Badanie nieinterwencyjne wśród pacjentów kardiologicznych – to nowe pole współpracy ...
Biostat po raz kolejny wyróżniony w rankingu Forbesa
20
Maj
2024
Biostat po raz kolejny wyróżniony w rankingu Forbesa
Kolejny rok z rzędu Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat zostało wyróżnione w rankingu najdynamiczniej roz...
Współpraca Biostatu i MSD Polska przy badaniu raka płuca
14
Maj
2024
Współpraca Biostatu i MSD Polska przy badaniu raka płuca
Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat rozpoczyna współpracę z firmą farmaceutyczną MSD Polska. Bę...
Biostat przygotuje badanie obserwacyjne dla AstraZeneca
10
Maj
2024
Biostat przygotuje badanie obserwacyjne dla AstraZeneca
Kompleksowe przygotowanie i obsługa nieinterwencyjnego badania w obszarze bardzo rzadkiej chorobie krwi będzie ...
Rynek pracy wychodzi z dołka? Badanie Biostatu dla Grant Thornton
06
Maj
2024
Rynek pracy wychodzi z dołka? Badanie Biostatu dla Grant Thornton
Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat zrealizowało dla Grant Thornton badanie „Plany pracodawców&rdqu...
HaloDoctor, Medfile: nowa odsłona wyszukiwarki lekarzy i placówek
10
Kwiecień
2024
HaloDoctor, Medfile: nowa odsłona wyszukiwarki lekarzy i placówek
Rozwijamy nasze autorskie rozwiązania w zakresie telemedycyny. W serwisach Medfile.pl i HaloDoctor.pl uruchomil...
Data Science w Python. Nowe szkolenie w ofercie Biostatu
28
Marzec
2024
Data Science w Python. Nowe szkolenie w ofercie Biostatu
Dlaczego i w jakich sytuacjach warto używać Pythona do analizy danych – to temat najnowszego kursu online...
Immunoterapia onkologiczna. Współpraca Biostatu i Synthaverse
25
Marzec
2024
Immunoterapia onkologiczna. Współpraca Biostatu i Synthaverse
Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat podpisało umowę z Synthaverse SA na przeprowadzenie badania obserwacyj...
Badanie rynku dla producenta karmy premium dla zwierząt
06
Marzec
2024
Badanie rynku dla producenta karmy premium dla zwierząt
Na początku tego roku przeprowadziliśmy badanie rynku dla firmy PUPIL Foods, jednego z wiodących producent&oacu...
Ukazał się Raport Rynku Prawniczego 2023/2024
27
Luty
2024
Ukazał się Raport Rynku Prawniczego 2023/2024
Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat brało udział w stworzeniu drugiej edycji Raportu Rynku Prawniczego, zainicjo...
Afazja poudarowa. Biostat w badaniu klinicznym w USA
15
Luty
2024
Afazja poudarowa. Biostat w badaniu klinicznym w USA
Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat przygotowało system randomizacyjny na potrzeby badania klinicznego realizowa...
To był dobry rok! Podsumowanie 2023 roku w Biostacie
29
Styczeń
2024
To był dobry rok! Podsumowanie 2023 roku w Biostacie
Podsumowujemy 2023 rok w grupie Biostat. Miło nam poinformować, że ostatnie 12 miesięcy zamknęliśm...
Biostat partnerem badania „Bezpieczeństwo cyfrowe Polaków”
26
Styczeń
2024
Biostat partnerem badania „Bezpieczeństwo cyfrowe Polaków”
Firma SMSAPI opublikowała raport „Bezpieczeństwo cyfrowe Polaków”. Raport zawiera nie tylko ...
Badania opinii dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki
12
Styczeń
2024
Badania opinii dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki
Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat od 5 lat współpracuje ze Stowarzyszeniem Otwarte Klatki, działającym ...
Monitorowanie badań klinicznych. Nowy kurs w ofercie szkoleniowej Biostatu
02
Styczeń
2024
Monitorowanie badań klinicznych. Nowy kurs w ofercie szkoleniowej Biostatu
Osoby pracujące na stanowisku monitora badań klinicznych (CRA) lub dopiero aspirujące na to stanowisko, mogą ju...
02
October
2024
02
paź
2024

Badanie Biostatu dla SARE: raport o programach lojalnościowych

Badanie Biostatu dla SARE: raport o programach lojalnościowych

 

SARE, marka należąca do Digitree Group, przygotowała raport dotyczący preferencji konsumenckich w komunikacji programów lojalnościowych w Polsce. Liczący 500 stron dokument oferuje szczegółowe analizy, praktyczne wskazówki oraz insighty, które odkrywają prawdziwe oczekiwania i motywacje klientów wobec programów lojalnościowych. Podstawą do sporządzenia raportu było badanie wykonane przez Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat.

 

W ramach przeprowadzonego przez Biostat badania, zbadane zostały preferencje czterech tysięcy konsumentów. Metoda zbierania danych opierała się na technice CAWI (Computer-Assisted Web Interviewing), dzięki czemu ankieta była dostępna online dla respondentów. Taka forma pozwoliła na efektywne zbieranie danych od szerokiej i zróżnicowanej grupy uczestników.

 

Próba badawcza została skonstruowana na podstawie warstwowania demograficznego, odzwierciedlając kluczowe parametry populacji polskich konsumentów, co zwiększa reprezentatywność wyników.

 

W efekcie powstały gotowe do wdrożenia wskazówki, które pomogą firmom poprawić zaangażowanie i zbudować silną bazę lojalnych klientów.

 

Raport odpowiada na kluczowe pytania, takie jak:

  • Co motywuje klientów do uczestnictwa w programach lojalnościowych?
  • Jakie branże prowadzą najskuteczniejsze programy?
  • Które elementy programów są najważniejsze dla różnych grup demograficznych?
  • Jakie są preferencje klientów dotyczące mechanizmów nagradzania?
  • Jak programy lojalnościowe wpływają na decyzje zakupowe i nawyki konsumentów?

 

Rafał Piszczek  - prezes zarządu Biostatu komentuje wyniki badania:

 

Z programów lojalnościowych korzysta dziewięciu na dziesięciu ankietowanych, dodając, że robią to bardzo często lub często. To ulubiona przez konsumentów forma wyrażenia lojalności wobec marki, oparta o zasadę wzajemności. Najchętniej wybierają sektory, w których mogą liczyć na zniżki, punkty i specjalne oferty. Klienci chcą być docenieni w zamian za ich aktywność i przywiązanie. Co ciekawe, większym zainteresowaniem cieszą się w pierwszej kolejności programy lojalnościowe związane z produktami i usługami o charakterze konsumpcyjnym. Klienci oczekują nagrody „tu i teraz”, konkretnej i jednoznacznie opisanej. Im korzyści dalej odłożone w czasie, tym mniejsze zainteresowanie programami lojalnościowymi

– ocenia prezes Rafał Piszczek.

 

Zdaniem Wiktora Mazura, autora raportu i członka zarządu Digitree Group, efektywne strategie omnichannel stały się nie tylko zaleceniem, ale wręcz wymogiem w „byciu na łączach” z klientem.

 

Nasze badanie nie tylko dokumentuje ten proces transformacji, ale pokazuje także, w jaki sposób organizacje powinny skutecznie wdrażać nowe i efektywne podejścia. Celem jest zawsze przekraczanie oczekiwań klientów i przekształcanie biernej postawy w aktywną lojalność

podsumowuje

 

Pełen raport można pobrać ze strony https://digi.eco/inf_press_raport