Aktualności

BioStat® Centrum
Badawczo-Rozwojowe

2025 2024 2023 2022 2021 starsze
Marka Medfile partnerem Akademii Managerów Ochrony Zdrowia
11
wrz
2025
Marka Medfile partnerem Akademii Managerów Ochrony Zdrowia
Stworzona przez Biostat marka Medfile została oficjalnym partnerem zbliżającej się konferencji Akademia Manager...
Asystent głosowy lekarza. Nowa funkcja AI w programie Medfile
29
lip
2025
Asystent głosowy lekarza. Nowa funkcja AI w programie Medfile
Programiści Biostatu uruchamiają Asystenta głosowego lekarza w programie dla placówek medycznych Medfile...
Badanie kliniczne innowacyjnego gwoździa śródszpikowego
16
lip
2025
Badanie kliniczne innowacyjnego gwoździa śródszpikowego
Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat przeprowadzi wieloośrodkowe, otwarte badanie kliniczne mające na celu ocenę ...
Biostat z certyfikatem odpowiedzialności społecznej biznesu EcoVadis
08
lip
2025
Biostat z certyfikatem odpowiedzialności społecznej biznesu EcoVadis
Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat uzyskało certyfikat i Srebrny Medal EcoVadis. Certyfikacja EcoVadis to jeden z naj...
Biostat przeprowadzi badanie opinii o festiwalu Pyrkon 2025
15
Maj
2025
Biostat przeprowadzi badanie opinii o festiwalu Pyrkon 2025
Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat przeprowadzi badanie opinii uczestników tegorocznego Festiwalu Fantastyki P...
Nowe rozwiązania AI w Medfile
09
Maj
2025
Nowe rozwiązania AI w Medfile
Programiści Biostatu stale rozwijają oprogramowanie do zarządzania placówkami medycznymi Medfile. W osta...
Nowy serwis z ofertami pracy dla lekarzy
11
Marzec
2025
Nowy serwis z ofertami pracy dla lekarzy
Praca.medfile.pl to nowy serwis z ofertami pracy dla lekarzy i personelu medycznego uruchomiony w ramach naszej...
Asystent pacjenta. Kolejne rozwiązanie w Medfile oparte na AI
06
Luty
2025
Asystent pacjenta. Kolejne rozwiązanie w Medfile oparte na AI
Asystent Pacjenta to kolejne po Drug Assitant rozwiązanie w Medfile oparte o technologię AI. Dzięki tej funkcji pacje...
6 mln odbiorców serwisów medycznych Medfile i HaloDoctor
08
Styczeń
2025
6 mln odbiorców serwisów medycznych Medfile i HaloDoctor
Prawie 6 milionów unikalnych użytkowników odwiedziło wydawane przez Biostat serwisy zdrowotne Med...
02
October
2024
02
paź
2024

Badanie Biostatu dla SARE: raport o programach lojalnościowych

Badanie Biostatu dla SARE: raport o programach lojalnościowych

 

SARE, marka należąca do Digitree Group, przygotowała raport dotyczący preferencji konsumenckich w komunikacji programów lojalnościowych w Polsce. Liczący 500 stron dokument oferuje szczegółowe analizy, praktyczne wskazówki oraz insighty, które odkrywają prawdziwe oczekiwania i motywacje klientów wobec programów lojalnościowych. Podstawą do sporządzenia raportu było badanie wykonane przez Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat.

 

W ramach przeprowadzonego przez Biostat badania, zbadane zostały preferencje czterech tysięcy konsumentów. Metoda zbierania danych opierała się na technice CAWI (Computer-Assisted Web Interviewing), dzięki czemu ankieta była dostępna online dla respondentów. Taka forma pozwoliła na efektywne zbieranie danych od szerokiej i zróżnicowanej grupy uczestników.

 

Próba badawcza została skonstruowana na podstawie warstwowania demograficznego, odzwierciedlając kluczowe parametry populacji polskich konsumentów, co zwiększa reprezentatywność wyników.

 

W efekcie powstały gotowe do wdrożenia wskazówki, które pomogą firmom poprawić zaangażowanie i zbudować silną bazę lojalnych klientów.

 

Raport odpowiada na kluczowe pytania, takie jak:

  • Co motywuje klientów do uczestnictwa w programach lojalnościowych?
  • Jakie branże prowadzą najskuteczniejsze programy?
  • Które elementy programów są najważniejsze dla różnych grup demograficznych?
  • Jakie są preferencje klientów dotyczące mechanizmów nagradzania?
  • Jak programy lojalnościowe wpływają na decyzje zakupowe i nawyki konsumentów?

 

Rafał Piszczek  - prezes zarządu Biostatu komentuje wyniki badania:

 

Z programów lojalnościowych korzysta dziewięciu na dziesięciu ankietowanych, dodając, że robią to bardzo często lub często. To ulubiona przez konsumentów forma wyrażenia lojalności wobec marki, oparta o zasadę wzajemności. Najchętniej wybierają sektory, w których mogą liczyć na zniżki, punkty i specjalne oferty. Klienci chcą być docenieni w zamian za ich aktywność i przywiązanie. Co ciekawe, większym zainteresowaniem cieszą się w pierwszej kolejności programy lojalnościowe związane z produktami i usługami o charakterze konsumpcyjnym. Klienci oczekują nagrody „tu i teraz”, konkretnej i jednoznacznie opisanej. Im korzyści dalej odłożone w czasie, tym mniejsze zainteresowanie programami lojalnościowymi
– ocenia Rafał Piszczek, prezes Biostat

 

Zdaniem Wiktora Mazura, autora raportu i członka zarządu Digitree Group, efektywne strategie omnichannel stały się nie tylko zaleceniem, ale wręcz wymogiem w „byciu na łączach” z klientem.

 

Nasze badanie nie tylko dokumentuje ten proces transformacji, ale pokazuje także, w jaki sposób organizacje powinny skutecznie wdrażać nowe i efektywne podejścia. Celem jest zawsze przekraczanie oczekiwań klientów i przekształcanie biernej postawy w aktywną lojalność
– podsumowuje Wiktora Mazur, autora raportu i członka zarządu Digitree Group

 

Pełen raport można pobrać ze strony https://digi.eco/inf_press_raport