Biostat partnerem 19. badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce
SARE (Digitree Group) przeprowadziło 19. badanie wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce. Partnerem badania było Centrum Badawczo-Rozwojowym Biostat®.
Biostat odpowiadał za część badawczą projektu. Eksperci Biostatu przygotowali ankietę, w której wzięło udział 1175 respondentów. Ankieta składała się z pytań i zagadnień dotyczących potrzeb i oczekiwań użytkowników poczty elektronicznej oraz aktualnych trendów w dziedzinie e-mail marketingu.
Jak podkreślają organizatorzy badania, dzięki dużej grupie badawczej, w której znaleźli się również marketerzy, udało się wyciągnąć wiele wniosków, które pozwoliły ocenić aktualną rolę i znaczenie poczty elektronicznej w ramach działań związanych z digital marketingiem.
Otrzymane odpowiedzi zostały poddane analizie porównawczej z danymi z poprzednich lat. Dzięki regularnemu przeprowadzaniu tego badania przez SARE możliwe jest śledzenie zmian zachodzących w konkretnych kategoriach e-mail marketingu w Polsce.
Raport z dziewiętnastego badania wykorzystania poczty elektronicznej może posłużyć jako podstawa do wprowadzania zmian lub pomocy w codziennej pracy marketerów, szczególnie w zakresie działań związanych z e-mail marketingiem.
Biostat po raz kolejny był partnerem tego badania, ponieważ tematy związane z cyfryzacją usług i marketingu są nam od zawsze bliskie i wpisują się w innowacyjny profil działalności naszego centrum badawczo-rozwojowego
Rocznemu raportowi towarzyszą komentarze eksperckie z zespołu Digitree Group oraz Biostatu, które ułatwiają zrozumienie i analizę niektórych pytań, a także przybliżają obecną pozycję i wartość e-mail marketingu w porównaniu do innych działań reklamowych.