Aktualności

BioStat® Centrum
Badawczo-Rozwojowe

2025 2024 2023 2022 2021 starsze
Asystent pacjenta. Kolejne rozwiązanie w Medfile oparte na AI
06
Luty
2025
Asystent pacjenta. Kolejne rozwiązanie w Medfile oparte na AI
Asystent Pacjenta to kolejne po Drug Assitant rozwiązanie w Medfile oparte o technologię AI. Dzięki tej funkcji pacje...
6 mln odbiorców serwisów medycznych Medfile i HaloDoctor
08
Styczeń
2025
6 mln odbiorców serwisów medycznych Medfile i HaloDoctor
Prawie 6 milionów unikalnych użytkowników odwiedziło wydawane przez Biostat serwisy zdrowotne Med...
14
June
2023
14
Czerwiec
2023

Biostat partnerem 19. badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce

Biostat partnerem 19. badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce

SARE (Digitree Group) przeprowadziło 19. badanie wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce. Partnerem badania było Centrum Badawczo-Rozwojowym Biostat®.

 

 

Biostat odpowiadał za część badawczą projektu. Eksperci Biostatu przygotowali ankietę, w której wzięło udział 1175 respondentów. Ankieta składała się z pytań i zagadnień dotyczących potrzeb i oczekiwań użytkowników poczty elektronicznej oraz aktualnych trendów w dziedzinie e-mail marketingu.

 

Jak podkreślają organizatorzy badania, dzięki dużej grupie badawczej, w której znaleźli się również marketerzy, udało się wyciągnąć wiele wniosków, które pozwoliły ocenić aktualną rolę i znaczenie poczty elektronicznej w ramach działań związanych z digital marketingiem.

 

Otrzymane odpowiedzi zostały poddane analizie porównawczej z danymi z poprzednich lat. Dzięki regularnemu przeprowadzaniu tego badania przez SARE możliwe jest śledzenie zmian zachodzących w konkretnych kategoriach e-mail marketingu w Polsce.

 

Raport z dziewiętnastego badania wykorzystania poczty elektronicznej może posłużyć jako podstawa do wprowadzania zmian lub pomocy w codziennej pracy marketerów, szczególnie w zakresie działań związanych z e-mail marketingiem.

 

Biostat po raz kolejny był partnerem tego badania, ponieważ tematy związane z cyfryzacją usług i marketingu są nam od zawsze bliskie i wpisują się w innowacyjny profil działalności naszego centrum badawczo-rozwojowego
– komentuje Rafał Piszczek – prezes zarządu Biostatu.

 

Rocznemu raportowi towarzyszą komentarze eksperckie z zespołu Digitree Group oraz Biostatu, które ułatwiają zrozumienie i analizę niektórych pytań, a także przybliżają obecną pozycję i wartość e-mail marketingu w porównaniu do innych działań reklamowych.

 

 

Zobacz podobne
Rynek pracy wychodzi z dołka? Badanie Biostatu dla Grant Thornton Rynek pracy wychodzi z dołka? Badanie Biostatu dla Grant Thornton
  Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat zrealizowało dla Grant Thornton badanie „Plany pracodawców”. Wynika z niego,...
Badanie rynku dla producenta karmy premium dla zwierząt Badanie rynku dla producenta karmy premium dla zwierząt
  Na początku tego roku przeprowadziliśmy badanie rynku dla firmy PUPIL Foods, jednego z wiodących producentów ka...
Badania opinii dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki Badania opinii dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki
  Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat od 5 lat współpracuje ze Stowarzyszeniem Otwarte Klatki, działającym na rzec...
Jak konsumenci korzystają z prawa do reklamacji? Badanie dla Fundacji Konsumentów Jak konsumenci korzystają z prawa do reklamacji? Badanie dla Fundacji Konsumentów
  Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat zrealizowało Jesienne Badanie Konsumenckie dla Fundacji Konsumentów. Głównym...