 
     
     
     
     4.86/5
        
            ocen: 168
    
        4.86/5
        
            ocen: 168        
    
 
                                                    
| Nazwa kursu | Statystyka dla nie statystyków | 
| Podstawowe informacje o kursie | Szkolenie ma na celu zapoznać słuchacza z koncepcją budowania badań z wykorzystaniem statystyki. Uczestnicy dowiedzą się jak poprawnie planować badania, w jaki sposób wyznaczać wielkość próby, jak łączyć statystykę z własnym pomysłem badawczym, a także jak interpretować otrzymane wyniki. | 
| Dla kogo jest ten kurs? | Kurs przeznaczony jest dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją karierę naukową (doktorantów, asystentów naukowo-dydaktycznych) lub stawiają pierwsze kroki w branżach ściśle związanych ze statystyką, jak np. badania kliniczne. | 
| Poziom kursu | Wprowadzający | 
| Czego się nauczysz? | Po tym kursie zrozumiesz jak należy prawidłowo projektować badania z wykorzystaniem statystyki, jak odpowiednio konstruować kwestionariusze ankietowe, tak aby zebrane za ich pomocą dane umożliwiły późniejszą analizę statystyczną. Ponadto dowiesz się także jak interpretować wyniki analiz i na co zwracać uwagę w opracowaniach statystycznych. | 
| Dlaczego warto? 
 | Gwarantujemy: 
 | 
| Ilość godzin szkoleniowych | 5 | 
| Forma szkolenia | online | 
| Czas trwania szkolenia | 1 dzień, od 10:00 do 14:00 | 
| Wymagania (np. Znajomość MS Excel) | znajomość obsługi komputera z systemem Windows w stopniu podstawowym | 
Plan szkolenia / sylabus
| 
						 
 
						Jak poprawnie gromadzić dane ilościowe? 
 
						Jak weryfikować wyniki analiz? 
 | 
 
    
 
                             
         3                    godziny
                    3                    godziny
                 8                    lekcji
                    8                    lekcji                 
                             
         3                    godziny
                    3                    godziny
                 9                    lekcji
                    9                    lekcji