Aktualności

BioStat® Centrum
Badawczo-Rozwojowe

2025 2024 2023 2022 2021 starsze
Wdrożenie KSeF. Badanie Biostatu dla Grupy Asseco
01
paź
2025
Wdrożenie KSeF. Badanie Biostatu dla Grupy Asseco
Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat zrealizowało badanie na zlecenie Asseco Poland oraz Asseco Business Solution...
Biostat po raz siódmy Centrum Badawczo-Rozwojowym!
26
wrz
2025
Biostat po raz siódmy Centrum Badawczo-Rozwojowym!
Spółka Biostat po raz siódmy z rzędu otrzymała od Ministra Rozwoju i Technologii status Centrum B...
Marka Medfile partnerem Akademii Managerów Ochrony Zdrowia
11
wrz
2025
Marka Medfile partnerem Akademii Managerów Ochrony Zdrowia
Stworzona przez Biostat marka Medfile została oficjalnym partnerem zbliżającej się konferencji Akademia Manager...
Asystent głosowy lekarza. Nowa funkcja AI w programie Medfile
29
lip
2025
Asystent głosowy lekarza. Nowa funkcja AI w programie Medfile
Programiści Biostatu uruchamiają Asystenta głosowego lekarza w programie dla placówek medycznych Medfile...
Badanie kliniczne innowacyjnego gwoździa śródszpikowego
16
lip
2025
Badanie kliniczne innowacyjnego gwoździa śródszpikowego
Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat przeprowadzi wieloośrodkowe, otwarte badanie kliniczne mające na celu ocenę ...
Biostat z certyfikatem odpowiedzialności społecznej biznesu EcoVadis
08
lip
2025
Biostat z certyfikatem odpowiedzialności społecznej biznesu EcoVadis
Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat uzyskało certyfikat i Srebrny Medal EcoVadis. Certyfikacja EcoVadis to jeden z naj...
Biostat przeprowadzi badanie opinii o festiwalu Pyrkon 2025
15
Maj
2025
Biostat przeprowadzi badanie opinii o festiwalu Pyrkon 2025
Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat przeprowadzi badanie opinii uczestników tegorocznego Festiwalu Fantastyki P...
Nowe rozwiązania AI w Medfile
09
Maj
2025
Nowe rozwiązania AI w Medfile
Programiści Biostatu stale rozwijają oprogramowanie do zarządzania placówkami medycznymi Medfile. W osta...
Nowy serwis z ofertami pracy dla lekarzy
11
Marzec
2025
Nowy serwis z ofertami pracy dla lekarzy
Praca.medfile.pl to nowy serwis z ofertami pracy dla lekarzy i personelu medycznego uruchomiony w ramach naszej...
Asystent pacjenta. Kolejne rozwiązanie w Medfile oparte na AI
06
Luty
2025
Asystent pacjenta. Kolejne rozwiązanie w Medfile oparte na AI
Asystent Pacjenta to kolejne po Drug Assitant rozwiązanie w Medfile oparte o technologię AI. Dzięki tej funkcji pacje...
6 mln odbiorców serwisów medycznych Medfile i HaloDoctor
08
Styczeń
2025
6 mln odbiorców serwisów medycznych Medfile i HaloDoctor
Prawie 6 milionów unikalnych użytkowników odwiedziło wydawane przez Biostat serwisy zdrowotne Med...
30
April
2020
30
Kwiecień
2020

BioStat® rozpoczyna współpracę z Onet

BioStat® rozpoczyna współpracę z Onet

Koszyk Onetu to wspólne przedsięwzięcie Centrum Badawczo-Rozwojowego BioStat® i Grupy Onet SA, które dostarcza czytelnikom wiodącego portalu internetowego informacji o zmianach na rynku detalicznym. Koszyk Onetu tworzą produkty zaspokajające podstawowe potrzeby życiowe przeciętnego polskiego konsumenta. BioStat prowadzi comiesięczny przegląd cen w największych ogólnopolskich sieciach, śledząc zmiany i wskazując najwyższe i najniższe ceny w kilkunastu kategoriach produktowych. Efekty pracy ankieterów, działających we wszystkich województwach, prezentowane są w formie infografik, z uwzględnieniem promocji oraz całkowitego kosztu koszyka.

Wyniki kwietniowego badania, komentuje Rafał Piszczek, Prezes Centrum Badawczo-Rozwojowego BioStat®:

Rafał Piszczek, prezez Biostat"Koszyki najtańszy i najdroższy różnią się cenami aż o jedną trzecią. Przy uwzględnieniu promocji średnio jednorazowe zakupy były w kwietniu tańsze o niecałe dwa złote. Ma to związek z polityką cenową i asortymentem sklepów, w których robione były zakupy, a także z promocjami w okresie, kiedy prowadzone było badanie. Na całkowity koszt zakupów znacząco wpłynąć może cena pojedynczych produktów. Obserwowaliśmy na przykład zarówno silną konkurencję cenową, jak i dysproporcje w cenach drobiu, sera czy wędlin, ale również oleju i nabiału. Promocje nie tylko przyciągają uwagę, nawet jeżeli obniżki są symboliczne, lecz sprawiają, że klienci wracają, licząc na tańsze codzienne zakupy i mniejszą sumę wydatków w ciągu miesiąca."

 

Artykuł na Onet.pl