Aktualności

BioStat® Centrum
Badawczo-Rozwojowe

2025 2024 2023 2022 2021 starsze
Biostat przeprowadzi badanie opinii o festiwalu Pyrkon 2025
15
Maj
2025
Biostat przeprowadzi badanie opinii o festiwalu Pyrkon 2025
Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat przeprowadzi badanie opinii uczestników tegorocznego Festiwalu Fantastyki P...
Nowe rozwiązania AI w Medfile
09
Maj
2025
Nowe rozwiązania AI w Medfile
Programiści Biostatu stale rozwijają oprogramowanie do zarządzania placówkami medycznymi Medfile. W osta...
Nowy serwis z ofertami pracy dla lekarzy
11
Marzec
2025
Nowy serwis z ofertami pracy dla lekarzy
Praca.medfile.pl to nowy serwis z ofertami pracy dla lekarzy i personelu medycznego uruchomiony w ramach naszej...
Asystent pacjenta. Kolejne rozwiązanie w Medfile oparte na AI
06
Luty
2025
Asystent pacjenta. Kolejne rozwiązanie w Medfile oparte na AI
Asystent Pacjenta to kolejne po Drug Assitant rozwiązanie w Medfile oparte o technologię AI. Dzięki tej funkcji pacje...
6 mln odbiorców serwisów medycznych Medfile i HaloDoctor
08
Styczeń
2025
6 mln odbiorców serwisów medycznych Medfile i HaloDoctor
Prawie 6 milionów unikalnych użytkowników odwiedziło wydawane przez Biostat serwisy zdrowotne Med...
07
January
2015
07
Styczeń
2015

Ocena realizacji programów rozwojowych małopolskich szkół

Ocena realizacji programów rozwojowych małopolskich szkół

Przedstawiamy wybrane wyniki badania oceniającego realizację programów rozwojowych małopolskich szkół w ramach Poddziałania 9.1.2 PO KL

Z przyjemnością informujemy, że pod koniec ubiegłego roku zakończyliśmy kilka projektów, w tym dwa dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego. Pierwszy z nich dotyczył oceny realizacji programów rozwojowych szkół w ramach Poddziałania 9.1.2 PO KL. W celu uzyskania potrzebnych do tej analizy informacji przeprowadziliśmy wywiady z dyrektorami szkół i nauczycielami, a także przedstawicielami organów prowadzących, Kuratora Oświaty, Wojewódzkiego Urzędu Pracy.

Okazało się, że w szkołach biorących udział w projekcie realizowano kompleksowe działania z uwzględnieniem potrzeb różnych kategorii uczniów (słabszych i uzdolnionych, rozpoczynających oraz kończących edukację), częściej wykorzystywano pracę w grupach, organizowano więcej różnorodnych wycieczek edukacyjnych, nawiązywano współpracę z instytucjami zewnętrznymi (uczelnie wyższe, media, firmy produkcyjne), wzrosła liczba zajęć prowadzonych z wykorzystaniem aktywizujących metod nauczania. Bez wątpienia realizacja programów rozwojowych przyczyniła się do wzrostu jakości edukacji w szkołach prowadzących kształcenie ogólne, co wyraża się w uzyskiwaniu przez ich uczniów wyższych wyników egzaminów zewnętrznych.

Więcej informacji na ten temat znaleźć można na stronach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.

Kolejne badanie zrealizowane dla UMWM opiszemy w najbliższych dniach.

Zobacz podobne
Kolejna odsłona małopolskich innowacji Kolejna odsłona małopolskich innowacji
  Pod koniec ubiegłego roku zakończyliśmy drugą część badania prowadzonego na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Wo...
Małopolskie innowacje Małopolskie innowacje
Zakończyliśmy badanie prowadzone na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego. Naszym zadaniem była ...