Biostat zrealizuje badanie świadomości oferty dla Centrum Nauki Kopernik
Biostat przeprowadzi badanie mierzące skuteczność kampanii wizerunkowej realizowanej dla Centrum Nauki Kopernik. Celem kampanii będzie popularyzacja oferty skierowanej do dorosłych klientów.
Centrum Nauki Kopernik to jedno z największych centrów nauki w Europie. W Polsce kojarzone jest przede wszystkim jako miejsce popularyzacji nauki wśród dzieci i młodzieży.
Tymczasem CNK posiada równie bogatą ofertę dla dorosłych. W programie cyklicznych wydarzeń dla pełnoletnich klientów są m.in. „Wieczory dla Dorosłych”, filmy w planetarium, pokazy muzyczne, „Koncerty pod gwiazdami”, „Majsternia”, „Teatr Wysokich Napięć” czy „Festiwal Przemiany”.
Placówka postanowiła więc intensywniej promować swoją ofertę dla dorosłych. W 2023 roku Centrum Nauki Kopernik przeprowadzi w mediach kampanię wizerunkową. Efekty kampanii będą monitorowane poprzez badanie poziomu świadomości oferty Centrum Nauki Kopernik dla Dorosłych. Zrealizuje je Biostat.
Zadanie zostanie przeprowadzone zarówno przed kampanią wizerunkową, jak i po jej zakończeniu. Badanie ma odpowiedzieć na pytanie, czy przygotowana i zrealizowana kampania pozwoliła na wzrost świadomości oferty oraz w jakim stopniu
Badanie będzie mieć charakter pomiaru ilościowego realizowanego na panelu internautów, będzie również reprezentatywne pod względem cech społeczno-demograficznych, takich jak: płeć, wiek, i wykształcenie. Wielkość próby badawczej dla każdej z fal badania wyniesie n=700.
Badaniem zostaną objęci mieszkańcy Warszawy w wieku 18+ (18 dzielnic) i oraz powiatów tworzących aglomerację (otwocki, piaseczyński, pruszkowski, wołomiński, legionowski, grodziski, miński, nowodworski, warszawski zachodni).