Aktualności

BioStat® Centrum
Badawczo-Rozwojowe

2025 2024 2023 2022 2021 starsze
Nowy serwis z ofertami pracy dla lekarzy
11
Marzec
2025
Nowy serwis z ofertami pracy dla lekarzy
Praca.medfile.pl to nowy serwis z ofertami pracy dla lekarzy i personelu medycznego uruchomiony w ramach naszej...
Asystent pacjenta. Kolejne rozwiązanie w Medfile oparte na AI
06
Luty
2025
Asystent pacjenta. Kolejne rozwiązanie w Medfile oparte na AI
Asystent Pacjenta to kolejne po Drug Assitant rozwiązanie w Medfile oparte o technologię AI. Dzięki tej funkcji pacje...
6 mln odbiorców serwisów medycznych Medfile i HaloDoctor
08
Styczeń
2025
6 mln odbiorców serwisów medycznych Medfile i HaloDoctor
Prawie 6 milionów unikalnych użytkowników odwiedziło wydawane przez Biostat serwisy zdrowotne Med...
21
February
2023
21
Luty
2023

Biostat zrealizuje badanie świadomości oferty dla Centrum Nauki Kopernik

Biostat zrealizuje badanie świadomości oferty dla Centrum Nauki Kopernik

Biostat przeprowadzi badanie mierzące skuteczność kampanii wizerunkowej realizowanej dla Centrum Nauki Kopernik. Celem kampanii będzie popularyzacja oferty skierowanej do dorosłych klientów.

Centrum Nauki Kopernik to jedno z największych centrów nauki w Europie. W Polsce kojarzone jest przede wszystkim jako miejsce popularyzacji nauki wśród dzieci i młodzieży.

 

Tymczasem CNK posiada równie bogatą ofertę dla dorosłych. W programie cyklicznych wydarzeń dla pełnoletnich klientów są m.in.  „Wieczory dla Dorosłych”,  filmy w planetarium, pokazy muzyczne, „Koncerty pod gwiazdami”, „Majsternia”, „Teatr Wysokich Napięć” czy „Festiwal Przemiany”.

 

Placówka postanowiła więc intensywniej promować swoją ofertę dla dorosłych. W 2023 roku Centrum Nauki Kopernik przeprowadzi w mediach kampanię wizerunkową. Efekty kampanii będą monitorowane poprzez badanie poziomu świadomości oferty Centrum Nauki Kopernik dla Dorosłych. Zrealizuje je Biostat.

 

Zadanie zostanie przeprowadzone zarówno przed kampanią wizerunkową, jak i po jej zakończeniu. Badanie ma odpowiedzieć na pytanie, czy przygotowana i zrealizowana kampania pozwoliła na wzrost świadomości oferty oraz w jakim stopniu
– tłumaczy Bartosz Olcha – dyrektor ds. badań w Biostat.

 

Badanie będzie mieć charakter pomiaru ilościowego realizowanego na panelu internautów, będzie również reprezentatywne pod względem cech społeczno-demograficznych, takich jak: płeć, wiek, i wykształcenie. Wielkość próby badawczej dla każdej z fal badania wyniesie n=700.

 

Badaniem zostaną objęci mieszkańcy Warszawy w wieku 18+ (18 dzielnic) i oraz powiatów tworzących aglomerację (otwocki, piaseczyński, pruszkowski, wołomiński, legionowski, grodziski, miński, nowodworski, warszawski zachodni).

 

Zobacz podobne
Rynek pracy wychodzi z dołka? Badanie Biostatu dla Grant Thornton Rynek pracy wychodzi z dołka? Badanie Biostatu dla Grant Thornton
  Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat zrealizowało dla Grant Thornton badanie „Plany pracodawców”. Wynika z niego,...
Badanie rynku dla producenta karmy premium dla zwierząt Badanie rynku dla producenta karmy premium dla zwierząt
  Na początku tego roku przeprowadziliśmy badanie rynku dla firmy PUPIL Foods, jednego z wiodących producentów ka...
Badania opinii dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki Badania opinii dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki
  Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat od 5 lat współpracuje ze Stowarzyszeniem Otwarte Klatki, działającym na rzec...
Jak konsumenci korzystają z prawa do reklamacji? Badanie dla Fundacji Konsumentów Jak konsumenci korzystają z prawa do reklamacji? Badanie dla Fundacji Konsumentów
  Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat zrealizowało Jesienne Badanie Konsumenckie dla Fundacji Konsumentów. Głównym...