Statystyki panelistów
- pobierz Panel Book
Podążamy za nowoczesnością.
Mobilne rozwiązania:
użytkownicy mają możliwość wypełniania ankiet w każdym miejscu i czasie - na smartfonie lub tablecie.
Multimedialność:
do każdej ankiety można dołączyć materiały audio-video, z którymi w trakcie badania zapoznają się paneliści.
Mogą być to m.in. fotografie produktów i opakowań, elementy identyfikacji audiowizualnej, czy też nagrania reklamowe.
Sprawdź szczegóły:
Sprawdź koszt badania ankietowego
Dobierz respondentów z panelu konsumenckiego
– realizuj badania ekspresowo!
Najczęściej zadawane pytania.
Naszych panelistów cechuje.
- Znajomość mobilnych technologii – są grupą osób doskonale posługujących się nowoczesnymi urządzeniami typu tablet oraz smartfon.
- Wiarygodność – regularnie sprawdzamy udostępniane dane profilowe, nie dopuszczamy do zakładania multikont.
- Pasja – do badań zapraszamy jedynie tych panelistów, którzy odpowiadają wymaganemu profilowi, a tematyka sondażu jest zgodna z ich zainteresowaniami.
- Rzetelność – kontrolujemy czas odpowiadania na pytania ankietowe. Wykluczamy użytkowników, którzy nie czytają ich treści i udzielają przypadkowych odpowiedzi.
- Zróżnicowanie – naszymi panelistami są osoby o różnych cechach demograficznych i psychograficznych, a także różnorodnych preferencjach konsumenckich.
- Pomysłowość - dokładnie analizujemy treść odpowiedzi.
Sondaże ogólnopolskie.
Realizujemy sondaże opinii publicznej, pozwalające zdobyć wiedzę odnośnie tego, co Polacy myślą o aktualnych problemach społecznych.
Jeżeli zależy Ci na szybkości i możliwie najniższych kosztach realizacji, proponujemy wybór badań omnibusowych. Sondaże omnibus są realizowane w tym samym okresie dla różnych klientów. Dołącz do planowanego badania własną listę pytań i już po 7 dniach odbierz raport!
Zastosowania marketingowe.
- Wydobycie ukrytych insightów – zaplanuj strategię marketingową zgodnie z nieuświadomionymi potrzebami konsumentów.
- Weryfikacja rozpoznawalności i wizerunku marki – dowiedz się, w jaki sposób podjęte działania marketingowe wpłynęły na znajomość marki i co sądzą o niej klienci.
- Mobilne dzienniczki konsumenckie - śledź zwyczaje konsumentów w trakcie codziennego korzystania z produktów.
- Ocena reakcji na treści reklamowe – rozpoznaj emocje, które towarzyszą odbiorcom przekazów reklamowych i sprawdź, jakie elementy zwracają największą uwagę.
- Pomiary akceptowalnych cen – dowiedz się, jakie ceny klienci są w stanie zapłacić za oferowane produkty i poznaj czynniki na to wpływające.
- Badanie zwyczajów zakupowych – wykryj typowe zachowania konsumentów i zgodnie z nimi zaplanuj działania marketingowe.
- Identyfikacja przyczyn kryzysu marki – poznaj powody zniechęcenia do Twojej marki, w porę wprowadź działania naprawcze i zapobiegnij dalszej utracie klientów.
- Ocena koncepcji produktów oraz opakowań – poddaj wstępne pomysły osądowi potencjalnych odbiorców i dokonaj na czas właściwych zmian.
Co nas wyróżnia.
- Realizacja w trybie ekspresowym – nawet do 24h!
- Nieustanny wzrost liczby panelistów o różnym profilu.
- Stały monitoring rzetelności użytkowników.
- Tworzenie raportów i zestawień w trybie rzeczywistym.
- Konkurencyjne ceny.
- Inteligentne funkcje profilowania.
- 17 lat doświadczenia.
z naszym ekspertem
tel. +48 534 702 007