Panel internetowy
logo
Badania
Ankietowe
Ekspresowe badania ankietowe
Oferujemy realizację badań z wykorzystaniem internetowego panelu konsumenckiego
oraz naszego studia CATI
badanie-opinii
Jest to platforma gromadząca w jednym miejscu tysiące klientów firm z różnych branż produkcyjnych oraz usługowych. Nasz internetowy panel badawczy stwarza możliwość cyklicznego badania preferencji i zwyczajów zakupowych, a także postrzegania marek przez konsumentów.

Sprawdź szczegóły - pobierz ulotkę
mockup

Podążamy za nowoczesnością.

Mobilne rozwiązania:
użytkownicy mają możliwość wypełniania ankiet w każdym miejscu i czasie - na smartfonie lub tablecie.

Multimedialność:
do każdej ankiety można dołączyć materiały audio-video, z którymi w trakcie badania zapoznają się paneliści. Mogą być to m.in. fotografie produktów i opakowań, elementy identyfikacji audiowizualnej, czy też nagrania reklamowe.

Badania ankietowe realizujemy już od 4 zł!
Sprawdź szczegóły:
CENNIK

Naszych panelistów cechuje.

  • Znajomość mobilnych technologii – są grupą osób doskonale posługujących się nowoczesnymi urządzeniami typu tablet oraz smartfon.
  • Wiarygodność – regularnie sprawdzamy udostępniane dane profilowe, nie dopuszczamy do zakładania multikont.
  • Pasja – do badań zapraszamy jedynie tych panelistów, którzy odpowiadają wymaganemu profilowi, a tematyka sondażu jest zgodna z ich zainteresowaniami.
  • Rzetelność – kontrolujemy czas odpowiadania na pytania ankietowe. Wykluczamy użytkowników, którzy nie czytają ich treści i udzielają przypadkowych odpowiedzi.
  • Zróżnicowanie – naszymi panelistami są osoby o różnych cechach demograficznych i psychograficznych, a także różnorodnych preferencjach konsumenckich.
  • Pomysłowość - dokładnie analizujemy treść odpowiedzi.
Poniżej przedstawiamy strukturę panelu Badanie Opinii, określoną poprzez przykładowe dane definiujące naszych Panelistów:
N > 40 000
Płeć
chart58%
chart42%
58% kobiet
42% mężczyzn
Struktura wieku panelistów
51% 35% 14%
51% 18-36 lat
35% 37-54 lata
14% 55+ lata
Wykształcenie
56% 26% 10% 8%
56% średnie
26% wyższe
10% podstawowe
8% zawodowe
Status mieszkaniowy
33% 32% 30% 5%
33% dom własnościowy
32% własne mieszkanie
30% wynajęte mieszkanie
5% dom wynajęty
Operator sieci komórkowej
38% 30% 20% 12%
38% Play
30% Orange
20% Plus
12% T-Mobile
Wielkość gospodarstwa domowego
51% 35% 14%
51% 3-4 osoby
35% 1-2 osoby
14% 5 osób i więcej

Sondaże ogólnopolskie.

Realizujemy sondaże opinii publicznej, pozwalające zdobyć wiedzę odnośnie tego, co Polacy myślą o aktualnych problemach politycznych i społecznych.

Jeżeli zależy Ci na szybkości i możliwie najniższych kosztach realizacji, proponujemy wybór badań omnibusowych. Sondaże omnibus są realizowane w tym samym okresie dla różnych klientów. Dołącz do planowanego badania własną listę pytań i już po 7 dniach odbierz raport!

mockup

Zastosowania marketingowe.

  • Wydobycie ukrytych insightów – zaplanuj strategię marketingową zgodnie z nieuświadomionymi potrzebami konsumentów.
  • Weryfikacja rozpoznawalności i wizerunku marki – dowiedz się, w jaki sposób podjęte działania marketingowe wpłynęły na znajomość marki i co sądzą o niej klienci.
  • Mobilne dzienniczki konsumenckie - śledź zwyczaje konsumentów w trakcie codziennego korzystania przez nich z produktów.
  • Ocena reakcji na treści reklamowe – rozpoznaj emocje, które towarzyszą odbiorcom przekazów reklamowym i sprawdź, na jakie ich elementy zwracają największą uwagę.
  • Pomiary akceptowalnych cen – dowiedz się, jakie ceny klienci są w stanie zapłacić za oferowane produkty i poznaj czynniki na to wpływające.
  • Badanie zwyczajów zakupowych – wykryj typowe zachowania konsumentów i zgodnie z nimi zaplanuj działania marketingowe.
  • Identyfikacja przyczyn kryzysu marki – poznaj powody zniechęcenia do Twojej marki, w porę wprowadź działania naprawcze i zapobiegnij dalszej utracie klientów.
  • Ocena koncepcji produktów oraz opakowań – poddaj wstępne pomysły osądowi potencjalnych odbiorców i dokonaj na czas właściwych zmian.

Co nas wyróżnia.

  • Realizacja w trybie ekspresowym – nawet do 24h !
  • Nieustanny wzrost liczby panelistów o różnym profilu.
  • Stały monitoring rzetelności użytkowników.
  • Tworzenie raportów i zestawień w trybie rzeczywistym.
  • Konkurencyjne ceny.
  • Inteligentne funkcje profilowania.
  • 14 lat doświadczenia.
Kontakt Kontakt Kontakt Kontakt Kontakt
Monika Kurpanik
Dr Monika Kurpanik
Dyrektor ds. Badań
Zadzwoń do nas Napisz