Program partnerski SurvGO
logo
Badania
Ankietowe
Badania internetowe w panelu konsumenckim
badanie-opinii
Jest to platforma gromadząca w jednym miejscu tysiące klientów firm z różnych branż produkcyjnych oraz usługowych. Nasz internetowy panel badawczy stwarza możliwość cyklicznego badania preferencji i zwyczajów zakupowych, a także postrzegania marek przez konsumentów.

Sprawdź szczegóły - pobierz ulotkę

Statystyki panelistów
- pobierz Panel Book
mockup

Podążamy za nowoczesnością.

Mobilne rozwiązania:
użytkownicy mają możliwość wypełniania ankiet w każdym miejscu i czasie - na smartfonie lub tablecie.

Multimedialność:
do każdej ankiety można dołączyć materiały audio-video, z którymi w trakcie badania zapoznają się paneliści. Mogą być to m.in. fotografie produktów i opakowań, elementy identyfikacji audiowizualnej, czy też nagrania reklamowe.

Badania ankietowe realizujemy już od 1 zł!
Sprawdź szczegóły:
CENNIK
Sprawdź koszt badania ankietowego
Koszt badania:
*Podana cena w netto, należy doliczyć VAT 23%.
Dobierz respondentów z panelu konsumenckiego
– realizuj badania ekspresowo!

Najczęściej zadawane pytania.

Ile kosztuje badanie w panelu internetowym?
Cena badania jest zależna od liczby pytań w kwestionariuszu ankiety, ich trudności oraz wielkości i specyfiki analizy próby. Nasi eksperci każdorazowo wyceniają badanie na etapie ofertowania. Klient może również skorzystać z programu do ankiet online SurvGo™, gdzie samodzielnie może stworzyć i przeprowadzić badanie w panelu internetowym. Pozwala to ograniczyć koszty i ekspresowo zrealizować badanie.
Jakie dane otrzymam po zrealizowaniu badania?
Po zrealizowaniu badania klient otrzymuje bazę odpowiedzi w formacie Excel oraz ewentualnie zestawienia wraz z wykresami. Na życzenie klienta realizujemy również opracowanie raportu badawczego z wnioskami i rekomendacjami badawczymi. Szczegółowy zakres otrzymanych danych uzgadniamy z klientem przed rozpoczęciem projektu.
Czy moje badanie dotrze do potencjalnej grupy docelowej?
Badanie można skierować do określonej grupy respondentów. Przed rozpoczęciem badania klient może wskazać cechy demograficzne oraz psychograficzne grupy docelowej (np. płeć, wykształcenie, wiek, czy miejsce zamieszkania).
Ile czasu trwa realizacja badania?
Czas realizacji jest zależny od wielkości próby oraz poziomu skomplikowania badania. Najczęściej sam przebieg ankietyzacji trwa od kilku godzin do 2 dni.
Co można przebadać w panelu internetowym?
Badanie ankietowe w panelu internetowym to możliwość ekspresowej realizacji badań rynku, badań opinii i badań marketingowych. Rozwiązanie posiada wiele zastosowań. Dzięki badaniu w panelu internetowym można sprawdzić rozpoznawalność marki, ocenić reakcję konsumentów na reklamę, czy zbadać ich zwyczaje zakupowe.

Naszych panelistów cechuje.

  • Znajomość mobilnych technologii – są grupą osób doskonale posługujących się nowoczesnymi urządzeniami typu tablet oraz smartfon.
  • Wiarygodność – regularnie sprawdzamy udostępniane dane profilowe, nie dopuszczamy do zakładania multikont.
  • Pasja – do badań zapraszamy jedynie tych panelistów, którzy odpowiadają wymaganemu profilowi, a tematyka sondażu jest zgodna z ich zainteresowaniami.
  • Rzetelność – kontrolujemy czas odpowiadania na pytania ankietowe. Wykluczamy użytkowników, którzy nie czytają ich treści i udzielają przypadkowych odpowiedzi.
  • Zróżnicowanie – naszymi panelistami są osoby o różnych cechach demograficznych i psychograficznych, a także różnorodnych preferencjach konsumenckich.
  • Pomysłowość - dokładnie analizujemy treść odpowiedzi.
Poniżej przedstawiamy strukturę panelu Badanie Opinii, określoną poprzez przykładowe dane definiujące naszych Panelistów:
N > 150 000

Sondaże ogólnopolskie.

Realizujemy sondaże opinii publicznej, pozwalające zdobyć wiedzę odnośnie tego, co Polacy myślą o aktualnych problemach społecznych.

Jeżeli zależy Ci na szybkości i możliwie najniższych kosztach realizacji, proponujemy wybór badań omnibusowych. Sondaże omnibus są realizowane w tym samym okresie dla różnych klientów. Dołącz do planowanego badania własną listę pytań i już po 7 dniach odbierz raport!

mockup

Zastosowania marketingowe.

  • Wydobycie ukrytych insightów – zaplanuj strategię marketingową zgodnie z nieuświadomionymi potrzebami konsumentów.
  • Weryfikacja rozpoznawalności i wizerunku marki – dowiedz się, w jaki sposób podjęte działania marketingowe wpłynęły na znajomość marki i co sądzą o niej klienci.
  • Mobilne dzienniczki konsumenckie - śledź zwyczaje konsumentów w trakcie codziennego korzystania z produktów.
  • Ocena reakcji na treści reklamowe – rozpoznaj emocje, które towarzyszą odbiorcom przekazów reklamowych i sprawdź, jakie elementy zwracają największą uwagę.
  • Pomiary akceptowalnych cen – dowiedz się, jakie ceny klienci są w stanie zapłacić za oferowane produkty i poznaj czynniki na to wpływające.
  • Badanie zwyczajów zakupowych – wykryj typowe zachowania konsumentów i zgodnie z nimi zaplanuj działania marketingowe.
  • Identyfikacja przyczyn kryzysu marki – poznaj powody zniechęcenia do Twojej marki, w porę wprowadź działania naprawcze i zapobiegnij dalszej utracie klientów.
  • Ocena koncepcji produktów oraz opakowań – poddaj wstępne pomysły osądowi potencjalnych odbiorców i dokonaj na czas właściwych zmian.

Co nas wyróżnia.

  • Realizacja w trybie ekspresowym – nawet do 24h!
  • Nieustanny wzrost liczby panelistów o różnym profilu.
  • Stały monitoring rzetelności użytkowników.
  • Tworzenie raportów i zestawień w trybie rzeczywistym.
  • Konkurencyjne ceny.
  • Inteligentne funkcje profilowania.
  • 16 lat doświadczenia.
Zadzwoń do nas Napisz