CAWI
CAWI - Ankietyzacja internetowa.

CAWI (Computer Assisted Web Interview) - jest techniką zbierania informacji używaną zarówno w badaniach rynku jak i opinii publicznej, gdzie respondent wypełnia ankietę w formie elektronicznej.

Co możne zyskać przedsiębiorca na badaniach marketingowych.

Badania ankietowe pozwalają przedsiębiorcą na zebranie danych o rynku, konsumentach a także informacji o własnym przedsiębiorstwie. Zawarte w raporcie informacje i rozwiązania stanowią drogowskaz dla przedsiębiorcy jakie kroki powinien wykonać w celu osiągnięcia zmierzonego celu. Wykonanie badania ankietowego badającego grupę docelową przedsiębiorcy pokazuje motywacje, przyzwyczajenia oraz oczekiwania konsumenta. Takie informacje można w prosty sposób wykorzystać i dostosować się do oczekiwań klienta zwiększając tym samym sprzedaż i budując pozytywną opinię na temat marki. Natomiast badanie własnej marki pozwoli na odkrycie mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa. Dzięki takiemu badaniu można zobaczyć swoją markę oczami konsumenta i zastanowić się nad wizerunkiem oraz możliwymi zmianami zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Program SurvGo i jego zalety.

Korzystanie z innowacyjnego programu do ankiet online pozwala na kontrolę kosztów badania. Na etapie projektowania zostanie podana cena realizacji co pozwoli na kontrolę kosztów. Dodatkowo jeśli badanie z jakiegoś powodu zostanie zakończone przed zebraniem całości próby, zostanie zwrócona Ci część kwoty odpowiednia do procentu nie zrealizowanych ankiet. SurvGO™ zostało opracowane przez naszych ekspertów aby umożliwić przeprowadzenie ekspresowego badania online, prostota w obsłudze pozwoli Ci zamknąć ten proces w 3 krokach. Stwórz! Dobierz! Wyślij!

Zalety ankietyzacji elektronicznej.

W dobie upowszechnienia Internetu i szerokiego dostępu do komputerów i urządzeń mobilnych, CAWI uchodzi za jedną z najbardziej perspektywicznych ilościowych technik badawczych. Jej elektroniczny, nadzorowany przez dedykowane oprogramowanie, proces pozyskiwania informacji sprawia, że ta forma ankietyzacji:

  • jest rozwiązaniem pozwalającym na przebadania dużych grup respondenckich przy relatywnie niskich kosztach (brak konieczności zatrudnienia ankieterów i wydruku ankiet) i w stosunkowo krótkim czasie
  • pozwala objąć badaniem konkretne grupy respondentów (w tym - próby reprezentatywne i ogólnopolskie), np. poprzez personalizowane wysłanie zaproszeń do wypełnienia kwestionariusza ankiety lub udostępnienia go na powiązanych z daną grupą docelową portalach tematycznych/w mediach społecznościowych
  • daje wgląd w uzyskiwane odpowiedzi w czasie trwania badania i umożliwia cząstkowe ich analizy
  • jest atrakcyjna dla respondentów - zapewnia im anonimowość i możliwość wypełnienia ankiety w dowolnym momencie i miejscu
  • umożliwia stosowanie multimedialnych kwestionariuszy ankiet - kwestionariusze elektroniczne, w przeciwieństwie do papierowych, opatrzyć można materiałami wideo, dźwiękowymi czy grafikami, a także edytować w czasie trwania ankietyzacji.

Najczęściej zadawane pytania.

Ile kosztuje badanie ankietowe?

Koszt badania ankietowego zmienia się zależnie od wielu czynników np. złożoności ankiety, wielkości próby. Kolejną zmienną zależną od każdego klienta jest to czy potrzebuje on konsultacji z naszymi ekspertami. Koszt jednej ankiety wraz z konsultacjami z naszym zespołem, który między innymi sprawdza ankietę oraz przygotowuje aplikacje ankietyzującą zaczyna się od 4zł. Natomiast w przypadku skorzystania z programu do ankietyzacji online SurvGo™ ceny zaczynają się od 1,5zł za ankietę.

Ile zajmuje realizacja badania?

Badanie wykonane w aplikacji SurvGo™ jest najszybszym rozwiązaniem i pozwala na obserwację wyników w czasie rzeczywistym a badanie może zakończyć się już w kilka godzin. Badanie realizowane z pomocą naszych ekspertów może potrwać nawet kilka dni roboczych, zależy to również od oczekiwań klienta w związku z raportem, bądź jego brakiem.

Jakie są korzyści z przeprowadzenia badania online?

Badanie przeprowadzone metodą online cechują się niskim kosztem realizacji pozwalającym na skorzystanie z tego rozwiązania nawet małym przedsiębiorcą. Wybranie metody CAWI pozwala również na zaimplementowanie rozwiązań multimedialnych w ankiecie co otwiera nowe możliwości w porównaniu z tradycyjnymi metodami ankietyzacji. 

Jakie informacje można uzyskać dzięki badaniu CAWI?

Badanie ankietowe CAWI pozwala na poznanie preferencji konsumentów, zbadanie rozpoznawalności marki, zbadanie rynku i potencjalnych niszy. Szybkość wykonywania badań metodą CAWI pozwala na szybkie uzyskanie wyników i zaimplementowanie rozwiązań.

Jak samodzielnie przeprowadzić badanie CAWI?

Samodzielnie przeprowadzenie badania CAWI jest możliwe w programie do ankiet online – SurvGo™. Korzystając z tego nowoczesnego rozwiązania koszty znacznie się obniżą. Kolejną zaletą samodzielnej realizacji badania jest szybkość jego wykonania, ponieważ wyniki będą badania można uzyskać już w kilka godzin.

Badanie opinii

Panel Badanie Opinii to internetowy serwis konsumencki - ogólnopolska baza respondentów pozwalająca realizować cykliczne badania ankietowe metodą CAWI.

BADANiE OPINII
Survgo

SurvGoTM to aplikacja dedykowana kompleksowemu zarządzaniu ankietyzacjami online.

SURVGO
CATI-System

Platforma badawcza CATI-System to rozwiązanie dedykowane wsparciu w prowadzeniu badań ankietowych, w tym - ankietyzacji internetowej i telefonicznej.

CATI
eCRF.biz

Panel Badanie Opinii to internetowy serwis konsumencki - ogólnopolska baza respondentów pozwalająca realizować cykliczne badania ankietowe metodą CAWI.

eCRF.biz
Sprawdź koszt badania ankietowego
Koszt badania:
*Podana cena w netto, należy doliczyć VAT 23%.
Ekspresowa realizacja badań, z gwarancją reprezentatywności próby!
Zadzwoń do nas Napisz