CATI - Zarządzanie badaniami telefonicznymi
CATI
Studio CATI.

Zarządzanie badaniami telefonicznymi

Proponujemy naszym Klientom kompleksowe rozwiązania w przygotowaniu i realizacji projektów badawczych wykonywanych techniką badań telefonicznych (CATI - Computer Assisted Telephone Interviewing) z wykorzystaniem naszego Studia CATI. Oferujemy kompleksową obsługe projektów począwszy od fazy tworzenia scenariusza badania, poprzez dobór grupy docelowej i przeprowadzenie wywiadów z użyciem opracowanego kwestionariusza, aż po raport wynikowy zawierający zaawansowane analizy zebranych danych.

BioStat dysponuje własnym studiem do realizacji badań telefonicznych CATI, mieszczącym się w siedzibie firmy w Rybniku, co umożliwia koordynatorowi i kierownikom projektów możliwość kontroli jakości prowadzonych wywiadów.

Studio CatiBIOSTAT.
30 profesjonalnych stanowisk ankieterskich
Innowacyjne oprogramowanie
Cati-System
Profesjonalne wsparcie merytoryczne i techniczne
System szkoleń i oceny jakości pracy ankieterów
CATI
Szybkie dotarcie
do grupy docelowej
CATI
Losowy lub celowy
dobór próby
CATI
Anonimowość
respondenta
CATI
Wysoka jakość niezależnie
od wielkości próby
CATI
Wysoki poziom kontroli
jakości pracy ankieterów
CATI
Niski koszt
Technika CATI.
CATI CATI CATI
Nasze aplikacje i rozwiązania wspierające studio CATI.
CATI
CATI
CATI

Najczęściej zadawane pytania.

O jakie aspekty najczęściej zahasza się w firmie Biostat podczas badań telefonicznych CATI?
Nasi profesjonalnie wyszkoleni pracownicy prowadzą rozmowy z respondentami w zależności od aktualnie realizowanego projektu. Jednak istnieje grupa tematów, które bardzo często przewijają się wśród wywiadów:
 
Preferencje konsumentów,
Wizerunek podmiotu,
Modele zarządzania,
Zwyczaje zakupowe,
Satysfakcje z zakupu.
 
Jakie zalety CATI możemy wyodrębnić?

Nasz zespół certyfikowanych ankieterów z pewnością przeprowadzi badania w niedługim okresie, dzięki czemu czas realizacji zostanie skrócony do minimum. Naszym klientom oferujemy kompleksowe wsparcie na każdym etapie badania przez naszych badaczy, statystyków oraz zespół IT.

Czy podczas badań telefonicznych CATI, treści kieruje się do tych samych osób?
Nie. Do każdego badania indywidualnie określamy grupę docelową, do której będziemy kierować pytania. Posiadamy również stałe grupy respondentów o różnym wieku, zawodzie, statusie społecznym, czy mieszkających w różnych aglomeracjach. Możemy podzielić ich na: studentów, emerytów, przedsiębiorców, klienci konsumenci, specjaliści, wyborcy, mieszkańcy aglomeracji.
 
W jaki sposób przekazywane są wyniki badań klientowi?

Mówiąc o badaniach CATI, to wyniki przekazywane są w postaci bazy danych odpowiedzi w pliku Excel. Istnieje również możliwość, oczywiście po wcześniejszym uzgodnieniu, aby nasi eksperci przeprowadzili analizę otrzymanych wyników. Wtedy analizę wraz z raportem badawczym, klient otrzyma w formacie Word oraz pliku PDF.

Pliki do pobrania

Kontakt Kontakt Kontakt Kontakt Kontakt
Monika Jaremków
Dr Monika Jaremków
Dyrektor ds. B+R
Zadzwoń do nas Napisz