Aktualności

BioStat® Centrum
Badawczo-Rozwojowe

2025 2024 2023 2022 2021 starsze
Biostat przeprowadzi badanie opinii o festiwalu Pyrkon 2025
15
Maj
2025
Biostat przeprowadzi badanie opinii o festiwalu Pyrkon 2025
Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat przeprowadzi badanie opinii uczestników tegorocznego Festiwalu Fantastyki P...
Nowe rozwiązania AI w Medfile
09
Maj
2025
Nowe rozwiązania AI w Medfile
Programiści Biostatu stale rozwijają oprogramowanie do zarządzania placówkami medycznymi Medfile. W osta...
Nowy serwis z ofertami pracy dla lekarzy
11
Marzec
2025
Nowy serwis z ofertami pracy dla lekarzy
Praca.medfile.pl to nowy serwis z ofertami pracy dla lekarzy i personelu medycznego uruchomiony w ramach naszej...
Asystent pacjenta. Kolejne rozwiązanie w Medfile oparte na AI
06
Luty
2025
Asystent pacjenta. Kolejne rozwiązanie w Medfile oparte na AI
Asystent Pacjenta to kolejne po Drug Assitant rozwiązanie w Medfile oparte o technologię AI. Dzięki tej funkcji pacje...
6 mln odbiorców serwisów medycznych Medfile i HaloDoctor
08
Styczeń
2025
6 mln odbiorców serwisów medycznych Medfile i HaloDoctor
Prawie 6 milionów unikalnych użytkowników odwiedziło wydawane przez Biostat serwisy zdrowotne Med...
10
February
2013
10
Luty
2013

Poznań Miasto Know How – Efektywność Wdrażania Strategii Marki Poznań

Poznań Miasto Know How – Efektywność Wdrażania Strategii Marki Poznań
career

Pragniemy poinformować, iż sukcesem zakończyła się kolejna tura badań Efektywności Wdrażania Strategii Marki Poznań. Oba badania, zarówno w roku 2012 jak i 2011 zostały zrealizowane przez naszą firmę na zlecenie Urzędu Miasta Poznania, a swym zakresem objęły ponad 5 tys. respondentów fizycznych i podmiotów gospodarczych zlokalizowanych w kraju i zagranicą. Głównym celem badań było sprawdzanie efektów realizacji Strategii i jej wpływu na percepcję Poznania w wybranych grupach docelowych tj.

  • inwestorzy zagraniczni,
  • mieszkańcy Poznania i okolic poznania,
  • mieszkańcy Polski
  • profesjonaliści polscy,
  • maturzyści polscy,
  • studenci polscy i zagraniczni,
  • turyści biznesowi polscy,
  • turyści indywidualni polscy,
  • turyści biznesowi zagraniczni,
  • turyści indywidualni zagraniczni,
  • biznesowi i indywidualni odbiorcy usług

W efekcie wykonanych badań opracowano raport końcowy przedstawiający wyniki badania wraz w nioskami i rekomendacjami oraz raport porównawczy uwzględniający wyniki obu edycji badania.

Mając na uwadze rangę projektu, jednocześnie wyrażając nadzieję na dalszą równie owocną współpracę pragniemy podziękować wszystkim osobom wyznaczonym ze strony Urzędu Miasta Poznania do współpracy przy realizacji projektu, w szczególności przedstawicielami Biura Promocji Miasta Poznania, na czele z Dyrektorem Biura, Panem Łukaszem Goździorem oraz Specjalistą ds. Działań Promocyjnych Panem Jakubem Królem.

Zobacz podobne
Biostat partnerem badania „Bezpieczeństwo cyfrowe Polaków” Biostat partnerem badania „Bezpieczeństwo cyfrowe Polaków”
  Firma SMSAPI opublikowała raport „Bezpieczeństwo cyfrowe Polaków”. Raport zawiera nie tylko diagnozę świadomośc...
Naczelna Izba Lekarska docenia wyniki badań BioStat® dotyczące wizerunku lekarzy Naczelna Izba Lekarska docenia wyniki badań BioStat® dotyczące wizerunku lekarzy
Ośrodek Studiów, Analiz i Informacji Naczelnej Izby Lekarskiej dokonał analizy aktualnego obrazu systemu ochrony zdro...
Badania BioStat® wspierają kampanię wizerunkową farmaceutów inicjowaną przez NIA i Fundację Aflofarm Badania BioStat® wspierają kampanię wizerunkową farmaceutów inicjowaną przez NIA i Fundację Aflofarm
Kampanię wizerunkową „Po pierwsze farmaceuta” zainaugurowała oficjalnie 11 kwietnia 2019 roku w Warszawie Naczelna Iz...
2017 w BioStat<sup>®</sup> 2017 w BioStat<sup>®</sup>
Przyszedł czas na podsumowanie naszych ubiegłorocznych osiągnięć. Coraz więcej podmiotów z branży farmaceutycznej...