Aktualności

BioStat® Centrum
Badawczo-Rozwojowe

2024 2023 2022 2021 2020 starsze
Współpraca Biostatu i MSD Polska przy badaniu raka płuca
14
Maj
2024
Współpraca Biostatu i MSD Polska przy badaniu raka płuca
Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat rozpoczyna współpracę z firmą farmaceutyczną MSD Polska. Bę...
Biostat przygotuje badanie obserwacyjne dla AstraZeneca
10
Maj
2024
Biostat przygotuje badanie obserwacyjne dla AstraZeneca
Kompleksowe przygotowanie i obsługa nieinterwencyjnego badania w obszarze bardzo rzadkiej chorobie krwi będzie ...
Rynek pracy wychodzi z dołka? Badanie Biostatu dla Grant Thornton
06
Maj
2024
Rynek pracy wychodzi z dołka? Badanie Biostatu dla Grant Thornton
Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat zrealizowało dla Grant Thornton badanie „Plany pracodawców&rdqu...
HaloDoctor, Medfile: nowa odsłona wyszukiwarki lekarzy i placówek
10
Kwiecień
2024
HaloDoctor, Medfile: nowa odsłona wyszukiwarki lekarzy i placówek
Rozwijamy nasze autorskie rozwiązania w zakresie telemedycyny. W serwisach Medfile.pl i HaloDoctor.pl uruchomil...
Data Science w Python. Nowe szkolenie w ofercie Biostatu
28
Marzec
2024
Data Science w Python. Nowe szkolenie w ofercie Biostatu
Dlaczego i w jakich sytuacjach warto używać Pythona do analizy danych – to temat najnowszego kursu online...
Immunoterapia onkologiczna. Współpraca Biostatu i Synthaverse
25
Marzec
2024
Immunoterapia onkologiczna. Współpraca Biostatu i Synthaverse
Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat podpisało umowę z Synthaverse SA na przeprowadzenie badania obserwacyj...
Badanie rynku dla producenta karmy premium dla zwierząt
06
Marzec
2024
Badanie rynku dla producenta karmy premium dla zwierząt
Na początku tego roku przeprowadziliśmy badanie rynku dla firmy PUPIL Foods, jednego z wiodących producent&oacu...
Ukazał się Raport Rynku Prawniczego 2023/2024
27
Luty
2024
Ukazał się Raport Rynku Prawniczego 2023/2024
Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat brało udział w stworzeniu drugiej edycji Raportu Rynku Prawniczego, zainicjo...
Afazja poudarowa. Biostat w badaniu klinicznym w USA
15
Luty
2024
Afazja poudarowa. Biostat w badaniu klinicznym w USA
Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat przygotowało system randomizacyjny na potrzeby badania klinicznego realizowa...
To był dobry rok! Podsumowanie 2023 roku w Biostacie
29
Styczeń
2024
To był dobry rok! Podsumowanie 2023 roku w Biostacie
Podsumowujemy 2023 rok w grupie Biostat. Miło nam poinformować, że ostatnie 12 miesięcy zamknęliśm...
Biostat partnerem badania „Bezpieczeństwo cyfrowe Polaków”
26
Styczeń
2024
Biostat partnerem badania „Bezpieczeństwo cyfrowe Polaków”
Firma SMSAPI opublikowała raport „Bezpieczeństwo cyfrowe Polaków”. Raport zawiera nie tylko ...
Badania opinii dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki
12
Styczeń
2024
Badania opinii dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki
Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat od 5 lat współpracuje ze Stowarzyszeniem Otwarte Klatki, działającym ...
Monitorowanie badań klinicznych. Nowy kurs w ofercie szkoleniowej Biostatu
02
Styczeń
2024
Monitorowanie badań klinicznych. Nowy kurs w ofercie szkoleniowej Biostatu
Osoby pracujące na stanowisku monitora badań klinicznych (CRA) lub dopiero aspirujące na to stanowisko, mogą ju...
15
April
2019
15
Kwiecień
2019

Badania BioStat® wspierają kampanię wizerunkową farmaceutów inicjowaną przez NIA i Fundację Aflofarm

Badania BioStat® wspierają kampanię wizerunkową farmaceutów inicjowaną przez NIA i Fundację Aflofarm

Kampanię wizerunkową „Po pierwsze farmaceuta” zainaugurowała oficjalnie 11 kwietnia 2019 roku w Warszawie Naczelna Izba Aptekarska.

Podstawą działań wizerunkowych są wyniki badań, które przeprowadziliśmy na zlecenie Naczelnej Izby Aptekarskiej (NIA) i Fundacji Aflofarm, która jest współorganizatorem kampanii. Jak podkreśla Elżbieta Piotrowska-Rutkowska, prezes NIA: to pierwsza tak szeroko zakrojona ogólnopolska kampania promująca farmaceutów....

W styczniu 2019 roku zbadaliśmy relacje pomiędzy farmaceutami i pacjentami w Polsce oraz to, w jaki sposób postrzegany jest zawód farmaceuty. Wyniki badania zamieszczono w raporcie „Farmaceuta w Polsce. Ogólnopolskie badania wizerunkowe”.

Do najważniejszych wniosków z badania, należą wysoki 90% poziom zaufania do farmaceuty ze strony pacjentów oraz potrzeba upowszechnienia wśród pacjentów wiedzy o tym, że mogą, a wręcz powinni korzystać z fachowej wiedzy farmaceutów na temat leków dostępnych w aptece. W ramach kampanii opowiemy pacjentom, czym jeszcze, poza sprzedażą konkretnego leku, może im pomóc farmaceuta – wyjaśnia Tomasz Furman, prezes zarządu Fundacji Alfofarm.

Celem kampanii jest również promowanie idei wprowadzenia w Polsce opieki farmaceutycznej.

Z raportem „Farmaceuta w Polsce. Ogólnopolskie badania wizerunkowe” można zapoznać się na stronie http://popierwszefarmaceuta.pl/

Copyright© 2023 Biostat
Cookies