Aktualności

BioStat® Centrum
Badawczo-Rozwojowe

2025 2024 2023 2022 2021 starsze
Biostat przeprowadzi badanie opinii o festiwalu Pyrkon 2025
15
Maj
2025
Biostat przeprowadzi badanie opinii o festiwalu Pyrkon 2025
Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat przeprowadzi badanie opinii uczestników tegorocznego Festiwalu Fantastyki P...
Nowe rozwiązania AI w Medfile
09
Maj
2025
Nowe rozwiązania AI w Medfile
Programiści Biostatu stale rozwijają oprogramowanie do zarządzania placówkami medycznymi Medfile. W osta...
Nowy serwis z ofertami pracy dla lekarzy
11
Marzec
2025
Nowy serwis z ofertami pracy dla lekarzy
Praca.medfile.pl to nowy serwis z ofertami pracy dla lekarzy i personelu medycznego uruchomiony w ramach naszej...
Asystent pacjenta. Kolejne rozwiązanie w Medfile oparte na AI
06
Luty
2025
Asystent pacjenta. Kolejne rozwiązanie w Medfile oparte na AI
Asystent Pacjenta to kolejne po Drug Assitant rozwiązanie w Medfile oparte o technologię AI. Dzięki tej funkcji pacje...
6 mln odbiorców serwisów medycznych Medfile i HaloDoctor
08
Styczeń
2025
6 mln odbiorców serwisów medycznych Medfile i HaloDoctor
Prawie 6 milionów unikalnych użytkowników odwiedziło wydawane przez Biostat serwisy zdrowotne Med...
12
May
2023
12
Maj
2023

Badanie preferencji zakupowych dla Mebli Wójcik

Badanie preferencji zakupowych dla Mebli Wójcik

Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat® zrealizowało badanie preferencji klientów dla firmy Meble Wójcik. Badanie dotyczyło procesu zakupowego mebli kuchennych.

 

Meble Wójcik to działający od 1986 roku, uznany producent mebli do każdego rodzaju pomieszczeń. Produkty firmy trafiają nie tylko na rynek Polski, ale do 20 innych krajów, w tym do Niemiec, Austrii, Wielkiej Brytanii i Szwajcarii.

 

W ubiegłym miesiącu przeprowadziliśmy dla Mebli Wójcik badanie, którego celem było sprawdzenie planów, preferencji i decyzji zakupowych Polaków w odniesieniu do mebli kuchennych. Badaniu poddaliśmy 1000 respondentów, którzy są osobami decyzyjnymi w kwestii zakupu i wymiany mebli kuchennych.

 

Zbadaliśmy, gdzie Polacy kupują meble kuchenne, jakie miejsca rozważają, a których zupełnie nie biorą pod uwagę i co na to wpływa. Ponadto, dzięki badaniu udało nam się pozyskać informacje, ile Polacy wydali na zakup swoich mebli, jaką kwotę planują wydać przy ich ewentualnej wymianie oraz w jakim horyzoncie czasowym to nastąpi
– tłumaczy Agnieszka Kurpanik koordynatorka badania.

 

Respondenci wskazali na te elementy, które są najistotniejsze przy wyborze mebli. Co więcej, opisali, jak wyglądałaby ich wymarzona kuchnia, wskazali na kolor jej blatów, frontów, styl (angielski, wiejski, skandynawski, nowoczesny itp.) oraz rodzaj uchwytów. Uczestnicy badania określili także, co zmieniliby w ich aktualnej kuchni, co najbardziej ich nie zadowala.

 

Badania preferencji mają duże znaczenie dla firm, które są na etapie dokonywania decyzji o rozszerzeniu katalogu produktów lub zmianie dotychczasowej linii produkcyjnej. Badania te pokazują jakie cechy produktu są najbardziej istotne dla odbiorców i jakie formy będą najczęściej wybierane
– dodaje Agnieszka Kurpanik.

 

W ramach badania preferencji można też określić wrażliwość cenową – skłonność badanych do poniesienia kosztu na danym poziomie za określony produkt. Z kolei wnikliwa analiza zgromadzonego materiału badawczego może pokazać, do jakich grup kierować działania marketingowe, aby sprzedaż była najbardziej skuteczna.

 

Dodajmy,  że w ofercie badawczej Biostatu są szeroko pojęte badania marketingowe, badania rynku, badania satysfakcji pracowników czy badania satysfakcji klientów. Firmy oraz pracownicy naukowi mogą korzystać także z serwisu SurvGo. To narzędzie badawcze umożliwia samodzielne zaprojektowanie i realizację badania oraz skorzystanie z bazy ponad 150 tysięcy respondentów panelu Badanie-Opinii.pl.

Zobacz podobne
Badanie rynku dla producenta karmy premium dla zwierząt Badanie rynku dla producenta karmy premium dla zwierząt
  Na początku tego roku przeprowadziliśmy badanie rynku dla firmy PUPIL Foods, jednego z wiodących producentów ka...
Jak konsumenci korzystają z prawa do reklamacji? Badanie dla Fundacji Konsumentów Jak konsumenci korzystają z prawa do reklamacji? Badanie dla Fundacji Konsumentów
  Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat zrealizowało Jesienne Badanie Konsumenckie dla Fundacji Konsumentów. Głównym...
Badania satysfakcji pacjentów dla sieci placówek Nu-Med Badania satysfakcji pacjentów dla sieci placówek Nu-Med
  Biostat od lat wspiera placówki medyczne, które ubiegają się o udzielenie akredytacji. Podmioty, starające się ...
Seria badań społecznych dla Politechniki Lubelskiej Seria badań społecznych dla Politechniki Lubelskiej
Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat od 2 lat realizuje szeroko zakrojone badania społeczne dla naukowców Politechniki ...