MAR
27

Kioski ankietowe w badaniu klientów NFZ

Biostat
Zakończyliśmy badania doświadczeń klientów Narodowego Funduszu Zdrowia. Projekt badawczy został zrealizowany na zlecenie i pod nadzorem Centrali NFZ. Obejmował badanie opinii osób, które korzystały z pomocy Telefonicznej Informacji Pacjenta (TIP) oraz bezpośrednio w siedzibach oddziałów wojewódzkich NFZ.
 
Badanie przeprowadzone zostało w Salach Obsługi Klientów, znajdujących się na terenie oddziałów wojewódzkich NFZ. Opinie o doświadczeniach klientów NFZ zbierane były za pomocą kiosków ankietowych, które znajdowały się w oddziałach wojewódzkich NFZ. Kioski ankietowe z zainstalowanym autorskim oprogramowaniem niezbędnym do wykonania badania oraz z dostępem do Internetu, dostarczyło Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat®. Uzyskane dane oraz wnioski znalazły się w raporcie końcowym, który został przekazany Zleceniodawcy.
 
Liczymy na kolejne równie ciekawe i ambitne projekty we współpracy z Narodowym Funduszem Zdrowia.
Zobacz także .