Oferujemy profesjonalną salę fokusową.

Nowoczesna sala fokusowa firmy Biostat® została w pełni przystosowana do profesjonalnej realizacji wszelakiego rodzaju badań marketingowych oraz badań opinii – wyposażono ją w szereg praktycznych udogodnień oraz urządzono w sposób funkcjonalny i wygodny.

Lustro weneckie

System rejestracji audio-video (kamery, video, streaming)

Dostęp do Internetu

Stół konferencyjny (do 12 osób)

Zaplecze socjalne

Własny parking

Nasza fokusownia stanowi idealne rozwiązanie w przypadku realizacji projektów FGI. Oferujemy Państwu kompleksowe usługi w zakresie przeprowadzania zogniskowanych wywiadów grupowych, a także gwarantujemy dochowanie najwyższych standardów na każdym z etapów ich realizacji – począwszy od opracowania kwestionariusza i rekrutacji respondentów, poprzez przygotowanie i udostępnienie sali oraz moderowanie dyskusji, a na transkrypcji wywiadu i analizie wyników kończąc.

Kompleksowa obsługa badań FGI.

Lustro weneckie

System rejestracji audio-video

Dostęp do Internetu

Stół konferencyjny (do 12 osób)

Zaplecze socjalne

Dostęp do Internetu

Plan obiektu.

Sala fokusowa 31 (m2)
fokusownia fokusownia fokusownia fokusownia
Wyposażona w lustro weneckie, stół, krzesła, dostęp do Internetu oraz profesjonalny system rejestracji audio-video (kamera, mikrofony). Sala przystosowana jest do przeprowadzania wywiadów w grupach 6-12 osób.
Podglądownia 16 (m2)
fokusownia fokusownia fokusownia fokusownia
Przystosowana do podglądu badania w czasie jego trwania (bezpośrednio lub on-line). Posiada miejsca siedzące oraz biurko. Podglądownia wyposażona jest w lustro weneckie a także monitor połączony bezpośrednio z kamerą umieszczoną w fokusowi i głośniki.
Pokój socjalny 6 (m2)
WC 8 (m2)
Pokój techniczny 11 (m2)

Cennik.

1 FGI 400 zł + 23% VAT/ jedno FGI (do 2h, do 8 uczestników)*
2 FGI 390 zł + 23% VAT/ jedno FGI (do 2h, do 8 uczestników) przy zamówieniu 2 FGI w jednym dniu*
Streaming 100 zł + 23% VAT

Badania fokusowe

FGI (Focus Group Interview) to zogniskowane wywiady grupowe czyli moderowane dyskusje z udziałem od 6 do 12 respondentów. Rozmowy te nakierowane są na określony temat - pozwalają zbierać i konfrontować opinie oraz obserwować zachowania i reakcje rozmówców, przez co sprzyjają pozyskiwaniu m.in.:

  • wiedzy o preferencjach i opiniach konsumenckich;
  • wiedzy o postrzeganiu zjawisk i działań marketingowych;
  • nowych pomysłów i koncepcji.