Badania preferencji zakupowych.



Oferta badawcza.
Przebieg każdego badania marketingowego w zakresie preferencji zakupowych dostosowujemy każdorazowo do indywidualnego charakteru organizacji - w procesie badawczym uwzględniamy zarówno pomiary ilościowe (ankietyzację na próbach reprezentatywnych), jak i uzupełniające je komponenty jakościowe (indywidualne wywiady pogłębione i zogniskowane wywiady grupowe, badania prototypów oraz pomiary wykorzystujące techniki projekcyjne). Proces ten obejmuje niejednokrotnie także tzw. badania eyetrackingowe, czyli pomiary ukierunkowane na śledzenie ruchu gałek ocznych oraz skupiania wzroku (tzw. fiksacji) na danym elemencie produktu - dzięki temu pomiary te umożliwiają dostęp do informacji, których nie można pozyskać z deklaracji konsumenckich uzyskanych standardowymi sposobami.Najczęściej zadawane pytania.
Grupa docelowa w tych badaniach odgrywa bardzo kluczową rolę. Dzięki tym badaniom będziemy w stanie zdefiniować zachowania wraz z postawami konsumentów wobec danych produktów, czy usług. Jakie zagadnienia często poruszają nasi badacze? Preferencji zakupowych poszczególnych gospodarstw domowych, najczęstszych wyborów zakupowych, profilu nabywców, użytkowania i konsumpcji produktów, jaki jest najczęstszy styl konsumpcji.
Jak najbardziej tak. Zadowolony oraz usatysfakcjonowany klient, jest najlepszym przyjacielem marki. Kiedy klient będzie zadowolony z naszego produktu, usługi, czy obsługi w naszym sklepie lub salonie, poleci nas swoim znajomym oraz rodzinie. Dzięki marketingowi szeptanemu jesteśmy w stanie zbudować grupą wiernych odbiorców. Wszystko to niedużym nakładem czasu oraz pieniędzy.