Badania szumu medialnego.

Badania szumu medialnego .

Nieustanny rozwój mediów społecznościowych zmienia kierunek zaufania konsumentów. Obecnie można zaobserwować wzrost jego znaczenia, ludzie w dużym stopniu ufają tzw. marketingowi szeptanemu. Innymi słowy, częściej zawierzamy opiniom znajomych, choć niewiele mniejszym zaufaniem cieszą się opinie zamieszczane w Internecie. Można nawet zaobserwować, że konsumenci chętniej ufają komentarzom obcych ludzi należących do internetowych sieci społecznościowych, niż ekspertom. Poszukują w Social media informacji na temat praktycznych doświadczeń, w ramach korzystania z produktu lub usługi. Wyrażają natomiast spory sceptycyzm w odniesieniu do informacji przekazywanych w reklamach oraz prezentowanym na firmowych stronach www. Coraz częściej zachowania konsumenta są zatem determinowane wpływem różnego rodzaju grup odniesienia, które jeszcze przed kilkunastoma laty nie miały istotnego znaczenia.

W związku ze wzrostem roli portali społecznościowych w ocenach przedsiębiorstw i ich produktów oraz usług, proponujemy realizację badania szumu medialnego, pozwalającego przeanalizować opinie użytkowników Internetu na temat marki oraz produktu.

Nasza oferta badań szumu medialnego .

Monitoringowi poddajemy najpopularniejsze portale społecznościowe takie, jak Facebook, YouTube, Twitter, Linkedin, a także Instagram. Jednocześnie analizujemy branżowe fora internetowe, blogi oraz serwisy opinii. Jednocześnie tego typu analizę danych zastanych poszerzamy o realizację ankietowych badań ilościowych.

Badania szumu medialnego pozwalają:

  • pozyskać cenne informacje na temat wizerunku marki, a także odbioru komunikatów reklamowych;
  • wychwycić trendy dotyczące postrzegania marek konkurencyjnych w sieci internetowej;
  • przeciwdziałać sytuacji kryzysu marki.

Diagnoza, a następnie stały monitoring wizerunku marki w Internecie, stanowi niezbędny warunek ku temu, aby właściwie planować działania marketingowe i odpowiednio reagować na sytuacje kryzysowe. Pamiętaj, że wartość marki, jest dziś w ogromnym stopniu zależna od komentarzy i opinii zamieszczanych w sieci. Zleć nam realizację badania szumu medialnego już dziś i dowiedz się, jak Twoja marka, jest postrzegana w przestrzeni internetowej!

Zadzwoń do nas Napisz