Badania na potrzeby
strategii marketingowych.
Badania rynku a strategia marketingowa
Oferta badawcza
Jeśli chcesz podzielić się ze światem informacją, że Twój produkt:
- Jest najczęściej polecany przez lekarzy lub farmaceutów;
- Jest najskuteczniejszy w opinii lekarzy, farmaceutów lub klientów;
- Jest najczęściej wybierany przez klientów;
- Cieszy się największym zaufaniem.
Skontaktuj się z nami - sprawdzimy to dla Ciebie i dostarczymy odpowiednich danych do wykorzystania w Twojej kampanii reklamowej. Nasze badania na potrzeby strategii marketingowej uwzględniają standardowo audyt marketingowy firmy, analizę jej konkurencji, a także określenie misji i celów firmy oraz jej rynku docelowego i analizę zachowań działającego tam konsumenta.
Pozyskując dane analityczne, precyzyjnie docieramy do odpowiednich grup respondentów, w tym - do lekarzy różnych specjalizacji, stomatologów, farmaceutów czy klientów indywidualnych.
Zapewniamy rzetelność i ekspresowość badania i analiz
- standardowo przewidujemy
przekazanie wyników już w 5 dni od złożenia zamówienia*
*W przypadku prób lekarzy, farmaceutów, stomatologów n<50, w przypadku klientów indywidualnych n<100
Najczęściej zadawane pytania.
Badanie można skierować do określonej grupy respondentów. Przed rozpoczęciem badania klient może wskazać cechy demograficzne oraz psychograficzne grupy docelowej (np. płeć, wykształcenie, zawód, wiek, czy miejsce zamieszkania).
Wybierając temat badania o charakterze medycznym, zapewniamy, że dotrze ono do lekarzy, farmaceutów, czy klientów indywidualnych powiązanych z tematyką medyczną.
- Strategia konkurencji,
- Strategia produktu,
- Strategia rozwoju,
- Strategia promocji,
- Strategia cen,
- Strategia dystrybucji.
Pracownicy BioStatu, szczegółowo opiszą takie aspekty jak: cel strategiczny, budżet finansowy, zakres działań w projekcie oraz harmonogram realizacji projektu.
Do przeprowadzenia badań marketingowych najczęściej wykorzystuje się techniki ilościowe, takie jak: PAPI (przeprowadzane bezpośrednio), CATI (ankiety telefoniczne), CAWI (techniką internetową).