Poradnik Marketingowca - rynek farmaceutyczny

`
2017-06-29
Jak ustalić najważniejsze dla klienta cechy produktu?
Tym co wyróżnia produkt wśród dóbr konkurencyjnych czy też  pozwala zaspakajać potrzeby zgłaszane przez konsumentów są przede wszystkim cechy, które...
więcej
2017-06-06
Jak zwiększyć sprzedaż leków za pomocą opakowania?
Posiadasz kilka różnych konceptów opakowań produktu OTC czy suplementu i masz kłopot w wyborze najlepszego z nich przed rozpoczęciem kampanii reklamowej?...
więcej
2017-06-06
Jak ustalić cenę, aby zwiększyć sprzedaż leków?
Cena stanowi jeden z kluczowych elementów koncepcji marketingu mix. Od jej poziomu zależne są w ogromnym stopniu wyniki sprzedaży, a tym samym sytuacja...
więcej
2017-06-07
Jak sprawdzić znajomość marki wśród docelowych klientów?
Marka produktu spełnia kilka zasadniczych funkcji - odróżnia produkt od artykułów konkurencyjnych, stanowi gwarancję jego jakości, niejednokrotnie też zachęca do zakupu...
więcej
2017-06-07
Jak znaleźć niszę na rynku? Garść sprawdzonych porad
Mianem niszy rynkowej zwykło się określać wąskie grono odbiorców, którzy posiadają nietypowe i na ogół jeszcze niezaspokojone potrzeby. Z tego powodu ukierunkowanie...
więcej
2017-06-07
Jak sprawdzić, czy produkty dostępne pod Twoją marką są rekomendowane przez lekarzy i farmaceutów?
Ze względu na charakter wykonywanej pracy, lekarze i farmaceuci każdego dnia polecają swoim pacjentom określone medykamenty. Badania przeprowadzone na polskich pacjentach dowodzą,...
więcej
2017-08-22
Jak powinna przebiegać współpraca z agencją badawczą? | Agencja Badawcza BioStat®
Stoisz właśnie przed zadaniem dokonania wyboru podmiotu, któremu powierzysz realizację badania marketingowego lub analizy rynku? Pamiętaj, że tylko profesjonalna agencja,...
więcej
2017-11-29
Badanie rynku. Dlaczego każda firma chcąca utrzymać konkurencyjność powinna zdecydować się na badania rynku?
Ogromna konkurencyjność w wielu branżach powoduje, że nawet firmy posiadające atrakcyjne produkty w niskich cenach nie mają zagwarantowanego sukcesu. Potrzeby klientów...
więcej
Zadzwoń do nas Napisz